יום שני, 25 במאי 2015

במרחק הקלקה


בעידן הטכנולוגי של היום כמעט ואין צורך לצאת מהבית. יש שיסתכלו על כך בתסכול (אמהות מדוכדכות שילדיהם לא עוזבים את המחשב, אבות ממורמרים שאותם צאצאים משתלטים להם על מרחב המחיה) ויש שיגידו תודה לאלוהי הטכנולוגיה שחסך להם את השיטוט הרגלי בימות החמסין.
על רכישות בגדים אונליין כבר כתבתי, והפעם אני רוצה להפנות את תשומת לבכן דווקא לקוסמטיקה, אשר נמכרת אונליין מארצנו הקטנטונת.





קבוצת אלקליל השיקה בעבר את אתר MAC הישראלי וראתה כי טוב. בחודש האחרון הושק גם האתר של חברת קליניק האהובה, המציע את כל הטיפוח והאיפור שאפשר למצוא בחנויות ואפילו מוצרים שטרם הגיעו באופן רשמי. כמו כן ניתן למצוא מארזים מפנקים במחירים משתלמים והנחות קבועות. באתר לא יצוצו לכן תוך כדי שיטוט והתלבטות דיילות ויועצות יופי למיניהן, אך תוכלו לקבל יעוץ טלפוני וכן מדריכים מפורטים על שגרת טיפוח אשר מתאימה לסוג העור. על כל רכישה תקבלו שתי דוגמיות (או מוצרים בגודל טראבל סייז) ותיק איפור מקסים במתנה, ובקנייה ב249 ש"ח ומעלה תקבלו גם קופסית פח ורדרדה עם שלושה מוצרים מוקטנים ואודם נהדר בגודל מלא. מפנקים שם בקליניק!
אם, אגב, התחרטתן בקשר למוצר מסויים ועדיין לא השתמשתן בו, תוכלו להחזיר אותו לחברת אלקליל ללא עלות באמצעות שימוש בגלוית התגוביינא המצורפת ולהזדכות עליו באתר.




החלטתי לחנוך את האתר החדש ולהזמין את אחד מהפריימרים הכה מדוברים. בחרתי את Superprimer הלבן שמחליק ומצמצם פגמים בעור ויוצר מעין קנבס אחיד ומושלם לאיפור. הפריימר נמרח בצורה אחידה ונעימה ללא תחושה סיליקונית כלל, ובהתאם לכך גם לא מחצ'קן אותי. איפה היית כל חיי?!
לא שמתי לב לשינוי בעמידות המייק אפ אך "משטח העבודה" ללא ספק נוח יותר ונראה חלק ומושלם.



כדי להגיע ל249 ש"ח ולזכות בקופסית הפח ובמשלוח (בדואר שליחים!) חינם, צרפתי גם את מסיר איפור העיניים והשפתיים Take the dat off make up remover for lids, lashes & lips שהופיע בקטגוריית "הנמכרים ביותר" וסקרן אותי עד מאוד. הBioderma שלי נגמר מזמן, מסיר האיפור של גרנייה לא מצליח להשתוות אליו ועל המסיר הדו פאזי של לייף אין בכלל על מה לדבר, אז נשאתי עיניי אל המושיע הסגלגל.
אלוהי הקוסמטיקה שמע את תפילתי ופינק אותי בבקבוקון של שלמות צרופה: הוא מסיר ביעילות ובפשטות את האיפור העמיד ביותר (שפתון וולווטין ומסקרה עמידה במים) מבלי לגרות את העור, לא משאיר תחושה יותר מדי שמנונית והכי טוב: קיבלתי אותו גם בגודל מוקטן בקופסת הפח. הצלחה מסחררת! 




מוצר נוסף שיתחיל להימכר באתר בסוף החודש הבא עלינו לטובה הוא השפתון החדש של החברה, הלוא הוא הColor Pop! מדובר בשפתון לחותי ונהדר באריזה קלאסית משגעת בצורת ריבוע עם פקק כסוף וגוף בצבע השפתון שבפנים. איך לא חשבו על זה קודם?



קליניק אונליין: http://www.clinique.co.il/
ומה איתכן? אוהבות לעשות קניות מבלי לזוז מהמיטה, או מעדיפות לחוש את המוצרים בעצמכן?

גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה
SHARE:

3 תגובות

  1. אין ששהו שאני אוהבת יותר ממוקטנים באריזות פח!

    השבמחק
  2. אין על פינוקים ודוגמיות, זה הופך את חוויית הרכישה למהנה יותר!

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.