יום חמישי, 19 בפברואר 2015

הקיץ תגדלו שפם: הטרנדים לאביב - קיץ 2015 על פי CASTRO

אחרי שנכחתי בשואו רום ובתצוגת האופנה של חברת קסטרו, רקחתי עבורכם פוסט שיסכם את עשרת הדברות של קסטרו לאביב - קיץ הקרובים, לפי דעתי האישית:

1. אתניות - קסטרו מחזירים אותנו לשורשים. כבר תקופה לא מבוטלת שהסטייל האתני נוכח וצורח מכל חלון ראווה של כל חנות. הוא נמצא בשילובי הצבעים, בפרינטים, בפרנזים היוצאים מהבגדים ומהאקססוריז ועוד. קסטרו מדגישים שהאתניות היא לא עוד טרנד חולף ושהוא דפנטלי כאן בכדי להישאר, גם בקולקצייה הקבועה וגם בזו שנראתה על המסלול.


2. ציירי לך שפם - אחד הטרנדים הבולטים של קסטרו היה בעצם אקססורי שלא ממש ניתן לרכוש בחנויות הרשת. גברברי המסלול או בשמם המקצועי - הדוגמנים, נדרשו להתהלך זקופים כששפם מעטר את פניהם היפות. את אחד מהדוגמנים תפסתי על חם עם שפם מזוייף, כי בדיוק חמש דקות קודם אותו הפרצוף היה מגולח למשעי. אבל אולי לבחור יש יכולות מופלאות, מי אני שאתווכח.



3. טוטאל לוק ג'ינס - חולצת ג'ינס בהירה יחד עם מכנס או חצאית ג'ינס כהה, או להפך, או אוברול ג'ינס עם ג'קט, או שמלה, או בעצם, כל שילוב של ג'ינס עם ג'ינס שתרצו. הכל הולך. קסטרו השיקה לאחרונה מלבד קו ה BLUE הרגיל גם קפסולת ג'ינס ייחודית עם קמפיין מרענן בו ניתן לראות את גל גדות, עומר דרור ולירז דרור מקפצים באושר וברינונים עם הג'ינסים החדשים. ההשראה בקטגוריה החדשה היא בעיקר שנות השבעים העליזות. בקולקציית הקפסולה יופיעו הרבה חתכים, טלאים, כיווצים ושטיפות שונות, ובקיצור, יש למה לחכות.


4. סנדלים תנ"כיות - כן כן, בדיוק אלה שהבטחתם לעצמכם שלא תנעלו עוד לעולם. לי היו כאלה, לחברות שלי היו כאלה, וכמעט לכל אדם בארץ. ובדיוק כמו הקרוקס, קיבל כל אדם בזמנו שלו את התובנה הנדרשת, שכללה את רצף המילים: מה לעזאזל אני נועל, ובכך השליך אותם בעדינות לקיבינימט והחליט לא לנעול נעליים שכאלה יותר. אז הכינו פתק לכותל וסידור תפילה, ולכו לבצע התרת נדרים: קסטרו מחזירים את טרנד הסנדלים התנ"כיות חזק למסלולים, ולא זאת בלבד, אלא בכמה וריאציות שונות.


5. אוברול - לא בדיוק טרנד העומד בזכות עצמו, אך קסטרו החליטה לתת מענה לכל אוהבי האוברולים באשר הם ולייצר המוני סוגים, כדי שלא תהיה חובבת אוברולים אחת שלא תמצא את מבוקשה.


6. כמה שיותר גבוה - הקיץ הזה תהיי גבוהה. מאוד גבוהה. לא היו הרבה סוגי נעליים על המסלול, אך אלה שהיו איימו להעיף את הדוגמניות הדקיקות ולשטח אותן כאחרונת הפאדיחות. הדוגמניות עמדו במשימה בגבורה ואף לא אחת עשתה נחת לצלמים צהובים ומייחלים, אך זה לא אומר שכל אחת תצליח לעבור את הפרוייקט בשלום. על המסלול נראו סנדלי עקב מהממות בזהב, לבן ושחור וכן הסנדלים האתניות עם מספר סנטימטרים מכובד.


7. אוורירי ונוח - גם בלהתחשב קסטרו עושים עבודה נהדרת: אחרי עקבים אימתניים, מכנסי סקיני ומחוכים, החל מהאביב תוכלו להרשות לעצמכם להתרווח במכנסי שרוואל, בשמלות מתנפנפות, בחולצות אוברסייז ובאופן כללי - לתת לאחרונות מרוחות החורף לקרר את גופכם בחום הארצישראלי.


8. הוואי זה כאן - קסטרו יודעים שלא כולנו יכולים להרשות לעצמנו לארוז לפתע את עצמנו ועוד כמה פריטים בסיסיים ונחוצים ופשוט לברוח להוואי, ולכן הביאו את הוואי אלינו: חולצות, שמלות, אוברולים, קפוצ'ונים ואפילו מכנסיים, גם לנשים וגם לגברים


9. גלידות, המון גלידות - גם צבעי הגלידה כאן בשביל להישאר, ודוגמאות שלהם מככבות במלתחות של שני המינים. צבעים עדינים ורכים מתאימים מאוד לאביב - קיץ בכלל ולישראלי בפרט, והם תמיד עושים שמח בעיניים. קסטרו העניקו לחלק מהפריטים בצבעי הגלידה גם נגיעת של טאי דאי, המוכרת בטכניקת טקסטיל מיוחדת ל"שטיפת" הצבע בבגד.


10. גברברים לבנים - אביב, קיץ, שמש, שיזוף, עור שחום ובגדים לבנים. בהחלט כך מוציאים מהגברים הישראלים את המירב. 



עד כאן עשר הדיברות שלי על התצוגה והשואו רום של קסטרו. את קולקציית התצוגה ניתן לרכוש אך ורק באתר קסטרו, ואת יתר הקולקציה תמצאו בחנויות הקרובות לביתכם. את מה שאני לבשתי תמצאו באינסטוש שלי וגם בעמוד הפייסבוק של הבלוג.
מה דעתכן על הקולקצייה?
אביב - קיץ שמח!
SHARE:

2 תגובות

  1. קרעתתת אותי מצחוק!! אהבתי מאוד את הקולקציה החדשה אגש לחנות לראות במה להתפנק :-)

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.