יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

STARS


אל קערת הבשמים בחדר החדש והלא גמור שלי מצטרף כוכב נוצץ ומיוחד. 
הכוכב, או זר של כוכבים ליתר דיוק, הוא הבושם החדש מבית האופנה הסופר מקורי MOSCHINO, וכמו שהוא כך גם שמו, STARS.
הבקבוק הזהוב והמרובע מעוצב כמו זיקוק של כוכבים מתפרצים והוא קלאסי ומיוחד כמו רוב פריטי מוסקינו. השקת הבושם הייתה במסעדה יפנית מקסימה, שהייתה מקושטת כולה בכוכבים עם שמות ובתמונה מוגדלת של הבושם. הנה מה שאני בחרתי לעשות מאוחר יותר, על בטן מלאה...




עוד קצת על הבושם:
תו עליון - אתרוג, ורדים של מאי ואדמונית. 
תו הלב - שושן העמק, פרחי תפוז ועלי כותרת של יסמין.
תו הבסיס - עצי סחף לבנים, אמרובקסן.

או דה פרפיום עוצמתי במיוחד, הבושם היחיד שלי (!) שנשאר על העור זמן ממושך מאוד, לפעמים אפילו אחרי מקלחת. הריח שלו חמצמץ ויש שיגידו גם זקן, אבל כמו דליה דיוין של ג'יבנשי - זה בדיוק מה שאני הכי אוהבת!
מחירי השקה מיוחדים:
249 ש"ח ל50 מ"ל, 349 ש"ח ל100 מ"ל, בסופר פארם



כוכבי הפוסט:
* שמלה – H&M
* מגפונים – BERSHKA
* מייק אפ – HALO מבית סמאשבוקס
* ברונזר – ללין
* סומק – Amour של נארס
* שימר – מרי לומינייזר של דה באלם
* מסקרה – Wonder Perfect Mascara של קלרינס
* אודם – Sparks Of Romance  של מאק
* לק זהב - ללין, וLicorice של אסי
* וכמובן, הכוכב הראשי – STARS של MOSCHINO

שתפו אותי, מה דעתכן על הפוסט הפעם? תרצו לרחרח את הבושם החדש?


הבושם התקבל לסקירה
SHARE:

2 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.