יום שני, 24 בנובמבר 2014

TOP 5!

כבר תקופה שמתחשק לי לעשות פינה קבועה בבלוג, שתעסוק בדברים משמחים שהיו לי בכל חודש או תקופה. חשבתי על סדרה של מומלצים ומאכזבים, אבל בגלל שהעניין כל כך נפוץ בשאר הבלוגים וגם בשל העובדה שלא תמיד יש לי על מה להמליץ או מה לקטול, החלטתי להמציא קונספט משל עצמי.
הפינה החדשה שואפת להיות פינה חודשית, אשר תסכם חמישה דברים מקטגוריות שונות לגמרי שפשוט עשו לי את החודש, ושעשויות לעניין גם אתכן, כמובן.


מצאתי עבודה! והיא אפילו בתחום שאני אוהבת. אין פה יותר מדי מה להרחיב כרגע, אבל לשבת במשרד מסודר וממוזג ולדפוק הופעה בכל בוקר מחדש (בטח אתן רואות באינסטוש) לגמרי עושה לי את זה. ביי ביי לחנויות הבגדים ולמלצרות!



נוכחתי לדעת שגם השנה חברת אסתי לאודר הוציאה סט של שפתון, שני לקים ותיק איפור מהמם עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות לסרטן השד. אומנם חודש המודעות היה באוקטובר, אך את הסט עדיין ניתן למצוא ברוב נקודות המכירה של אסתי לאודר, ו30% מהכנסותיו יתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
בתקופה האחרונה נושא הסרטן הפך קרוב אל ליבי, וההרגשה הזו שחברות גדולות ומצליחות עושות מעשה באמת אצילי שכזה גורם לי לתת להם ריספקט רציני.
מלבד זאת התחדשתי לי בצבעי לקים מהממים, בשפתון הורס ובתיק איפור מושלם!
את הקיט ניתן להשיג ברשתות המוכרות את מוצרי אסתי לאודר. מטרה חשובה ואמצעי מפנק  :)



אחרי הרבה נפילות שלי עם פריימרים מחצ'קנים והפחד שלי מהמושג הזה, נחת אצלי בתיבת הדואר הפריימר של איל מקיאג'. סביר להניח שאם לא הייתי בלוגרית לא הייתי חושבת בכלל לנסות אותו, שכן מדובר במוצר עם מחיר גבוה יחסית מחברה שאני לא מרבה לקנות אצלה (מלבד מבצעי יום הולדת שונים) אך לאחרונה אני מגלה אותה מחדש. אחרי הפתעת הליפ גלוסים מגיע פריימר S3 הנהדר, בעל מגע סיליקוני עדין שנספג במהירות בעור, מחליק אותו ומעניק לו מגע משיי ונעים. הפריימר נותן את האופציה להשתמש במייק אפים האהובים עלי גם בתקופות יובש.
הפריימר לא מהווה תחליף לקרם לחות, אלא מונח לאחר שקרם הלחות נספג היטב בעור ובכך הוא שומר על הלחות לאורך זמן, וגם על עמידות המייק אפ. יתרון נוסף שלו הוא העדר פצעונים, שכן הוא לא מגרה את העור (שלי) ולא מונע ממנו לנשום.
299
 שקלים מנוצלים היטב!

הסתפרתי!
וזה מאוד מרגש אותי, פשוט כי לא עשיתי את זה הרבה זמן. עם כל ההחלקות למינהן, המחליקים שאני עושה והפנים, אני מבטיחה לעצמי לגזור קצוות לפחות פעם בחודשיים. בדומה ללהתחיל לעשות כושר, זה לא באמת קורה אף פעם, ואז השיער שלי מגיע למצב שהוא נשרף הרבה וכשאני כבר מגיעה לגזור קצוות אני צריכה לחזור לקארה שהיה לי בכיתה י. לפני 5 שנים. אל תחפשו תיעוד לזה, הכל הושמד.
אז אחרי קרוב לחצי שנה שלא גזרתי קצוות, והשיער הגיע לאורך שאני מאוד אוהבת, הוזמנתי למספרת שמואל שמואל בגדרה, הפרזנטור של מוצרי אינדולה הנהדרים. נחשו מי קפצה על המציאה?
דוקטור, נדמה לי שיש לי משהו על הראש

החלטתי להיסחף מעט לאחר שגברה בי הסקרנות כשראיתי את השלט "סקייליין" - גוונים לשיער במראה טבעי. מעולם לא עשיתי גוונים או צבעתי את השיער, והחלטתי לקחת את הצ'אנס. היי, אם עשיתי קארה, קטן עלי.
מדובר בטכניקה שפיתח מעצב שיער בעל שם עולמי, הביא אותה לארץ ספר מוכר ומספר מספרות בודדות בארץ רכשו את הזכויות לביצוע הגוונים המיוחדים, שמטרתם להיראות כגווני שמש טבעיים ולהאיר את הפנים בצורה עדינה, ללא שימוש בנייר כסף ומראה כולל של תפוח אדמה בשמש.
הספר שמואל החל בריסוס תרסיס קרטין של אינדולה מסדרת REPAIR המיועד לריכוך, שיקום וטיפוח השיער. הקטן הזה עושה טיפול עמוק להענקת מרקם משי ושיער ללא קשרים, ומומלץ גם לשימוש לפני ביצוע ייבוש השיער או פן.
לאחר מכן סורקתי ועוצבתי עם קונוס של חד קרן על קודקוד הראש, ואז החל תהליך של ליפוף השיער מסביב לקונוס, תוך שהוא נצבע עם צבע שיער מבהיר.
גם טכניקת הגוונים נעשתה עם אבקת ההבהרה DUST FREE של אינדולה, ובעודי ממתינה לגברת הבהרה שתתחיל את מלאכתה כבר, זכיתי להמון מבטים מופתעים ושאלות מתעניינות. טוב נו, לא כל יום רואים בחורה עם קונוס על הראש.

לאחר כמה דקות השיער נחפף וזכיתי לתספורת מושקעת. אפילו הרשיתי לשמואל לגזור לי את הפוני! וזה בהחלט מעיד על כמה שסמכתי עליו באותם רגעים. טרם יציאתי מהמספרה, לא יכלתי להתאפק לאחר שהשאלה התרוצצה לי בראש לאורך כל השהות במספרה החביבה, השיקית והנחמדה (תכלס, לא הייתם מנחשים שהיא בגדרה), החלטתי לשאול את ורוניקה, מה מקור השם המקורי שמואל שמואל? התשובה הייתה משעשעת: מדובר גם בשמו הפרטי של הספר שמואל, וגם בשם משפחתו. לייק!


בתמונה אתן יכולות לראות את התוצאה הסופית, ובאינסטוש ובפייסבוק עולות כל הזמן תמונות חדשות.
אז קצת בלונדינית והרבה שמחה יצאתי מהמספרה של שמואל שמואל לאינדולה, וממליצה לכולכן לבקר שם ולהתרשם. מה גם, שגווני הסקייליין נמצאים כרגע במבצע, ובמקום 400 תשלמו עליהם 298 שקלים.
גם תרסיס הREAPIR של INDOLA ממש קרץ לי!
כל חובבת לקים אמיתית יודעת שכדי להעניק ללק את הגימור המושלם, צריך להשתמש בטופ קואוט \ מייבש לק, ורצוי שיהיה אכותי. לחברת ESSIE האהובה יש מספר לא מבוטל של טופים למינהם, אך בתקופה האחרונה הוציאו חידוש חדש: ייבוש לק באמצעות טיפות.Quick-E החדש מייבש את הלק במהירות האופיינית למייבשים של אסי, מונע שריטות וסדקים על המניקור שכל כך השקענו בו, ולא יוצר קפלים וקיפולים מעצבנים למינהם. על כל ציפורן יש לטפטף 1-2 טיפות, להמתין בסבלנות כמה דקות ולהתרשם מציפורניים מהממות.גם המחיר של המייבש לא יקר ביחס למייבשים האחרים של החברה, ועומד על כ63 שקלים ל13.5 מ"ל. שווה ניסיון!


ובהמשך למניקור החורפי שיצרתי עם הMillionails (מימין) הQuick-E  (באמצע) והFor the twill off (משמאל), יש גם זוכה בפעילות הפייסבוק!

אלינה דייקמן | Alina Daykman
מזל טוב! שלחי לי בבקשה הודעה פרטית.

תודה לכולכן על ההשתתפות, נתראה בפוסטים הבאים ובפעילויות חדשות.
ועד אז, שתפו אותי: אהבתן את פינת הTOP 5? למה הכי התחברתן?


גילוי נאות: הוזמנתי כאורחת למספרה, הפריימר של איל מקיאג', מוצרי אסתי לאודר וQuick-e  של אסי התקבלו מהחברות
SHARE:

6 תגובות

  1. תתחדשי על כל ההתחלות המרגשות 3>

    השבמחק
  2. אוי הלק הורס!
    לצערי הפריימר חיצ'קן אותי=\
    היה לך אחלה של חודש

    השבמחק
  3. כל ספר מוצא שם חדש לאומברה.. איזה קטע שזה מגיע לארצנו באיחור.. כמעט כמו כל דבר ;)
    מתאים לך מאוד, גם האורך החדש והפוני.
    המוצרים של אסי כתמיד מצויינים!
    בהצלחה במקום העבודה החדש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מדובר באומברה אלא בשיטה אחרת, אומברה שמואל עושה כבר שנתיים טובות :)
      מדובר בגווני שמש שנצבעים מפנים השיער וגם בחלק העליון של הראש, ולא רק בקצוות.
      תודה רבה מותק 3>

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.