יום שני, 6 באוקטובר 2014

רכישת בגדים מהאינטרנט - למה, איך ומאיפה כדאי?

את: "וואו! איזו חולצה מהממת! מאיפה היא?"
היא: "אני יודעת! מחו"ל."
בסיטואציה כזו, המחשבה הראשונה שעוברת לך בראש נעה בין "איזה כלבה" ל"מי היא חושבת את עצמה מה היא עפה בכלל לא משהו וזה וזה וזה". כי ככה אנחנו, הנשים. נדלקות על משהו, רוצות אותו נואשות, ולמרבה הצער מגלות שאין לנו דרך להשיג. או שיש דרך?
הכירו את עולם רכישת הבגדים האונלייני. כאילו שכרטיס האשראי שלכן לא צעק מספיק הצילו, הנה עוד דרך מהנה ומעניינת לשחוק אותו עוד קצת. קצת הרבה, למען האמת.




דרגות קושי בהשגת פריט נחשק:
* אם הבחורה הנחמדת שלובשת משהו סופר יפה רכשה את הפריט מחנות בחו"ל שלא עושה משלוחים, או רכשה ממש מזמן – אכלנו אותה. סביר להניח שלא נשיג אותו.
* אם היא רכשה מאתר אונליין שעושה משלוחים, אבל מדלג באלגנטיות על ארצנו הקטנטונת – זה מאוד תלוי כמה כסף תרצו להשקיע כדי להשיגו. אבל דרך בהחלט יש. (חברות שילוח, כמו BUY2USA)
* אם הפריט נרכש מאחד מאתרי השופינג המוכרים ששולח לארצנו בתמורה לעמלה קטנה ששמה בישראל היא "עלות משלוח" – מצבנו לא רע.
* אם היא רכשה את הפריט מאחת מהחנויות המפורסמות שגם שולחות לישראל ללא עלות משלוח – הבחורה עשתה עליכן וואסח שחבל על הזמן והפריט יהיה שלכן באותה קלות בה הבחורה הנחמדת חירטטה אתכן. וואלה יופי.

בנות מזמינות בגדים אונליין מכמה סיבות.
נפוצה שבהן היא: מדובר באופציה נגישה וקלה. בנוסף, המחירים ברוב האתרים זולים בהרבה מחנויות בגדים שפזורות בישראל, וגם תוכלו סוף סוף להשיג בגד שלא יהיה לכל העולם ואשתו. בעיקר אשתו, תכלס.

טיפים לפני ההזמנה:

1) קחו לעצמכן מדד מטר והתחילו למדוד את עצמכן. המידות במגוון האתרים שונות אחת מהשנייה, וברוב האתרים תופיע טבלה שתמיר את הסנטימטרים שלכן במידה המתאימה. כדאי שיהיה לכן קובץ זמין עם המידות שלכן והאורכים הרצויים של בגדים, כדי שלא תסתבכו עם זה כל הזמן.
אני למשל יודעת, ששמלה שקצרה מ70 סנטימטרים תהיה קצרה לי מדי ואני פשוט לא לוקחת את הסיכון. אלו דברים שכדאי לכן לכתוב לעצמכן.
2) רכישה באתר כלשהו מעל 75$ (כולל את מחיר המשלוח) תסכן אתכן בתשלום מע"מ. לא כדאי, כי הקנס יכול להגיע לסביבות ה300 ש"ח. אם המשלוח באתר הוא חינם פשוט פצלו חבילות, ואם הוא בתשלום, שקלו לפצל חבילות ולשלם משלוח פעמיים.
אז אמרנו נוחות, אמרנו ייחוד ואמרנו מחיר. בואו נתחיל :)













אחד האתרים החלוצים והמובילים בהזמנות פריטים אונליין הוא אסוס. מותג בריטי מפורסם עם מבחר רחב ומגוון של בגדי נשים וגברים, נעליים, אקססוריז וגם איפור.
באתר תמצאו דברים שלא נשלחים לישראל, כמו פריטים ממנגו או פול אנד ביר, וכן חלק ממוצרי האיפור. לפעמים יש פרצה ב"חוק" ותוכלו לצרף לסל בחשאי משהו שמאוד חשקתן בו ולא הספיק לעבור תקנה, אבל זה לא קורה הרבה.
הפריטים של אסוס באיכות מאוד טובה ודומים לתמונות מאוד.





באסוס נמכרים פריטים שלהם וכן פריטים של חברות מוכרות, דוגמת אואסיס. כשראיתי את הקלאצ' המהמם של OASIS חמדתי אותו מיד ורכשתי אותו עם קוד ההנחה הראשון שמצאתי. כל כך התלהבתי ממנו שהעלתי אותו לאינסטגרם שלי וגם לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ומסתבר שהחברה עצמה אהבה גם כי היא בחרה להעלות את התמונה לעמוד הרשמי שלהם. מרגש משהו!
קלאצ' | 20 פאונד


בשיטוטי באתר לאחרונה באיזור הסיילים, נתקלתי בסנדלי העקב התכולות הכל כך יפות, שדומות נורא לסנדלי העקב הכסופות שלי שרכשתי פה בארץ, בPULL & BEAR. המידה שנותרה הייתה קטנה מדי לרגל שלי, אבל מכיוון שהיה לי ניסיון עם חברת NEW LOOK בהזמנות קודמות, החלטתי לקחת את הסיכון, ולמזלי הנעל יושבת בול!
עלתה לי 85 שקלים בלבד, ואזלה מהמלאי.
טיפ חשוב שכדאי לדעת: לפני התשלום כדאי להעביר את תצוגת המחיר באתר מדולר לפאונד, המחיר יוצא הרבה יותר משתלם.
האתר: http://www.asos.com/
המשלוח: חינם
מבצעים: אסוס אוהבים את ישראל: הקוד ASOS18 יקנה לכן 18% הנחה ברכישה ב300 ש"ח ומעלה, גם על הקולקציות החדשות באתר. המטרה של הקוד הזה היא לחסוך לנו את המע"מ, שמשלמים החל מ75$. הקוד תקף עד ה28.10.
חוץ מזה, באסוס תמצאו מבצעים משתנים, סיילים וקודי הנחה. כדאי לעקוב.











את טובי גיליתי אחרי אסוס, אבל משם הייתה ההזמנה האונליינית הראשונה שלי. האתר מוכר את הפריטים שלו מקליפורניה, ומגיע ליותר מ150 מדינות. ישראל בתוכן, ואפילו במשלוח חינם!
את ההזמנות הראשונות שלי ביצעתי כשהמשלוח עוד עלה כסף, וזו בשורה מאוד משמחת.
גם בטובי תמצאו בגדים, נעליים, אקססוריז ואיפור, אך הפעם - לנשים בלבד.




חולצה | חצאית
הבגדים והבדים נאמנים לתמונות ודומים מאוד, אני חושבת שאפשר לומר שהמידות שלהם יחסית גדולות. שימו לב לכך.
משהו שאני מאוד אוהבת בTOBI הוא המגוון. מדי יום נוספים פריטים חדשים אותם תזהו עם הכיתוב למטה NEW TODAY. והיי, למי אכפת שלפעמים הם מעלים מחדש דברים ממש ישנים לקטגוריה הזו. זה מרענן!
הדבר היחיד שמפריע לי בטובי הוא כמות הבגדים והאקססוריז שמופיעים עליהם צלבים. הבנו שאתם אוהבים את ישו, הבנו!
האתר: http://www.tobi.com/women/new-arrivals
המשלוח: חינם
מבצעים: בהזמנה הראשונה במידה ואתן נרשמות עם הפייסבוק, תקבלו 50% הנחה על כל סל הקניות, מהמחיר המקורי. אתן לא רוצות לדעת כמה פרופילי פייסבוק פתחתי רק בשביל זה...
מידי פעם יש 30% +- הנחה, כדאי לשים לב!












עלי אקספרס (שמכנים את עצמם גם כעליבאבא משום מה, מישהו צריך להגיד להם שזה ממש לא מגניב) הוא אתר סיני ברובו, שמזכיר מאוד את איביי. גם בו תמצאו מוכרים רבים, ובהתאם לכך האיכויות של הבדים והפריטים שונות ממוכר למוכר. רוב הפריטים שם זולים עד זולים מאוד, למרות שבהחלט ישנם דברים שעולים על המשכורת שלי. לא תהיה הצלחה ודאית באף קנייה, צריך לשים לב לכך ולמצוא מוכר מועדף.



שמלה | 16$

המשלוח: תלוי במוכר ובפריט.
מבצעים: מדי פעם, על פריטים מסויימים.














נסטי גל הוא אתר אופנה שהגעתי אליו לאחרונה. הפריטים בו נורא אופנתיים ושיקים ומתאימים לעונה, והוא הפך לחביב עלי מכולם מהבחינה הזו ומבחינת האיכות. סירייסלי, הוא נעשה ממש מסוכן לכרטיס האשראי שלי.
גם האתר הזה, בדומה לטובי, מיועד לנשים בלבד ומציע הכל מהכל. רוב הסיכויים שלא אקנה פריטים שלא נמצאים בסייל כי המחירים די יקרים ואז יש תסובוכות עם המע"מ, אבל אם אני ממתינה בסבלנות ומרעננת את הרשימה כל כמה ימים, רוב הפריטים יורדים במחיר.


תראו מי קפץ לבקר
חצאית לילך | חולצת בטן | חצאית ג'ינס | נעליים
האתר: http://www.nastygal.com/
המשלוח: בסביבות ה52 שקלים. הלוואי שיבוטל!
מבצעים: לא שנתקלתי.








ולסיום, אתר שלא שולח בגדים לארץ (סתם סתם, נו) והוא חביב כשלעצמו: קסטרו.
אז נכון שלא חסרות חנויות של קסטרו בארץ, אבל הממשק של האתר נוח ביותר ומאפשר לנו לעשות שופינג גם בלי לקום מהכיסא. וטוב מכך - אם חשקתן בפריט שאזל בחנויות הקרובות לביתכן - יתכן והוא יופיע באתר!
עוד יתרון לאתר של קסטרו הוא העובדה שנמכרות בו גם קולקציות מוגבלות, כמו זו שהופיעה בתצוגת האופנה שלהם, ונמכרת רק בשני סניפים (דיזינגוף תל אביב ורמת אביב) ובזכות האתר, תוכלו לרכוש את הפריטים מבלי לצאת מהצימר בצפון או מהממ"ד בדרום (נוראי, אני יודעת).
ואם כבר דיברנו על תצוגת האופנה, בחרתי להזמין לי תיק פרנזים בצבע שחור חדש היישר מהמסלול דרך האתר.




עד כאן לפוסט הפעם!
ספרו לי, מה חשבתן? האם גם אתן מזמינות בגדים מהאינטרנט? מהו האתר האהוב עליכן?

** תודה מיוחדת לאחי, יאיר, הצלם המוכשר!
SHARE:

11 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.