יום שני, 8 בספטמבר 2014

What's new? | SEPTEMBER



אין על ספטמבר. חודש שמביא איתו ריח של התחדשות, של הקלה מהחום של אוגוסט, של פריחה... סתם, נו. בואו לא ניסחף. ספטמבר הוא אחלה, בעיקר בגלל שזה חודש היום הולדת שלי. חוץ מהעובדה הזו, הוא לא מאוד שונה מאחרים. עדיין חום איימים, אני כבר ממזמן לא חוזרת אל ספסל הלימודים ועבורי השגרה נמשכת ולגבי פריחה – אפשר עוד להתווכח.
אבל ספטמבר פה, היום הולדת שלי עבר (היי, רק הלועזי! בראש השנה עוד יחכו לי הפתעות. ככה זה כשיש יום הולדת פעמיים בשנה) וקרו כמה דברים מעניינים שכדאי לכן לשמוע עליהם. אז בואו נתחיל!



בוטיק OPI הגיע למתחם שרונה!

כמעט בכל פוסט What's new מופיע מתחם שרונה. מה לעשות, המקום החדש מתחדש לו בכל פעם מחדש בחנויות ובוטיקים חדשים (נדמה לי שחסר בפסקה הזו קצת משורש מסויים).
הפעם הגיע תורו של בוטיק יפייפה במיוחד במתחם שרונה, חברי הטוב OPI.
ענקית הלקים פתחה בוטיק ייחודי בו ניתן לקבל טיפולי ידיים מסוגים שונים, לרכוש מוצרי מניקור ופדיקור שעד עתה לא היו קיימים בארץ ולהינות מהמגוון הרחב מאוד של לקי
OPI  שהבוטיק מציע.


תפריט המניקור שמציעים בבוטיק הלקים של OPI
מעל ל300 לקים שישמחו להתארח על ציפורניכן | בוטיק OPI | מתחם שרונה
ניתן לקבל טיפול לנשים ולגברים באחת משתי העמדות הקיימות, לבחור טיפול מתאים (למשל בציפורניים מתפצלות בלבד, או טיפול הכולל עישוי וספא לכפות הידיים) וכמובן – צבע מכל המגוון הרחב: 300 לקים בסך הכל, למניקור המושלם. 


כרטיס חבר הVIP של OPI

ואם אתן נורא אוהבות את OPI בטח תשמחו לשמוע שהמקום החדש מעניק כרטיס חברVIP  למקום, שמקנה לכן 10% הנחה על המוצרים, הטבת ימי הולדת, ימי נישואין ויום האישה. עלות הכרטיס  57 שקלים לשנה, אשר מוחזרים כבר בטיפול החינמי הראשון שלכן. אתן עוד כאן?


לפני כמה שבועות, תקופה קצרה אחרי שרוח המלחמה קצת נרגעה, הוזמנתי ל"שואו רום" של חברת קסטרו. השואו רום הוא אירוע מקדים לתצוגת האופנה בה הייתי נוכחת גם, אבל זה כבר לפוסט אחר :)
בשואו רום נחשפנו לקולקציה הכמעט מלאה לעונה הזו על גבי קולבים ובובות ראווה, כמו בחנות קסטרו ענקית.




לפי קסטרו, סוגי פריטים שאהבתי בעונה הקודמת ממשיכים איתנו וזה לגמרי משמח אותי. תוכלו למצוא בחנויות גם בקולקציה הזו שמלות ג'ינס, מכנסי שרוואל ואת מראה הבוהו שיק הכללי, הפעם עם אזכורים הודים וגזרות מהסבנטיז, כמו מכנסי פדלפון, עליוניות ופונפונים.
לקסטרו שני ליינים מוכרים, BLACK וRED. הפריטים שתמצאו בBLACK הם יותר מחויטים, רשמיים ואלגנטים, ובRED תמצאו בגדים יומיומיים, קלילים ונעימים.




אני חייבת לציין שעד שלא התחלתי לעבוד בעבר בקסטרו (כן, כן, גם זה קרה) לא הבחנתי בהבדל בליינים, ואני בטוחה שהרבה נשים כלל לא יודעות שזה בכלל קיים, אבל בפעם הבאה שלכן בחנות, שימו לב - איפה אתן קונות יותר?
הקולקציה העונה מרשימה ומעניינת, ויש כמה פרטי ג'ינס שצדו את עיניי.



KISS AND BLUSH | קיס אנד בלאש | YSL

אם יש משהו שחיכיתי לו המון זמן, ציפיתי לו ואני כל כך שמחה שהוא סוף סוף אצלי, זה ללא ספק ה KISS AND BLUSH של YSL. שמעתי עליו מזמן והייתי סקרנית להתנסות בו. וכן, למרות שאמרתי לכן כל כך הרבה פעמים שאני לא אוהבת מוצרי הכל ב1, הקיס אנד בלאש של איב סאן לורן (בגוון 5) קנה אותי ברגע, בעיקר משום שהוא הצליח לעמוד בשתי המשימות בהצלחה גדולה.
סווטצ'ים לקיס אנד בלאש | #5

השפתון המהמם הזה עושה את עבודתו כשפתון נאמנה. הצבע שלו עשיר, הוא נמרח בקלות וקשה מאוד לצאת מהקווים אפילו אם את מאוד לא כשרונית בזכות האפליקטור הנוח שלו, שמזכיר את השפתון של דיור בכך שהוא קעור - עבור השפה התחתונה, וקמור, עבור השפה העליונה.
העמידות שלו גם היא לא רעה בכלל, וכשהוא יורד הסטיין שהוא משאיר לא יבייש שום שפתון שבעולם.
גם בתור סומק הוא מצויין, מניחים מעט צבע על האצבע, ובעדינות אך בנחישות מטשטשים על עצם הלחיים עם משיחה לתפוחי הלחיים. ואם כבר דיברנו על סטיין, אתן יכולות רק לדמיין איזו יופי של גימור הוא נותן בתור סומק.

ההמתנה שלי לחמוד הזה ללא ספק לא הייתה לשווא, ואני כבר זוממת על חבר נוסף בשבילו לאוסף. ככה אני, כשאני אוהבת משהו מאוד - אני לוקחת בכל הצבעים. ואם עשיתי לכן חשק, בטח תשמחו לדעת שעד סוף החודש (ה30.9. כבר אמרתי שאני אוהבת את ספטמבר?) הוא נמצא בהטבה, 150 שקלים במקום 220 עבור 100 הבנות הראשונות שירשמו לקבלת ההטבה בכל יום. את ההטבה תמצאו בלינק הזה.
עכשיו נשארה רק בעיה אחת... איך, לכל הרוחות, אני אמורה לבחור רק עוד אחד מ11 הגוונים שחסרים לי?



יוקו סיסטם

ואם אנחנו כבר מדברים על חידושים, מה יותר חדש מהחלפת פרזנטורית?
"יוקו סיסטם" היא חטיבת מספרות בחברת PHITEN, שהיא חברה למוצרי בריאות ויופי. המוצרים של החברה מציעים שיטה חדשנית להבראת השיער באמצעות טכנולוגיה חדשנית של זהב מסיס במים (AQUA GOLD). כידוע לכן כל מה שקשור בזהב עושה לי עיניים, אז העניין קרץ לי ביותר.



YUKO SYSTEM בטח מוכרת לחלקכן מההחלקות היפניות המפורסמות שלה, שנחשבות לבריאות ומועילות במיוחד, בזכות השימוש בכימיקלים ומינרלים שמחזיקים את מבנה השערה הפנימי ומוסיפים לו ויטמינים.
לאחרונה גייסה החברה את הדוגמנית שיר אלמליך לשורותיה, וכעת היא משמשת כפרזנטורית החדשה של החברה.
באתר החברה תוכלו למצוא את רשימת המספרות שמבצעות את ההחלקה בשיטת יוקו סיסטם, וכן לקבל מידע על המוצרים של החברה שנמכרים שם.
מודה ומתוודה, מתחשק לי לנסות!




לפני כמה ימים צירפתי תמונה לעמוד הפייסבוק של הבלוג ושאלתי אתכן, איזה בושם הייתן רוצות שיצא במהדורה חדשה?
ובכן, אני לא סתם מקשה בקושיות, אלא עושה לכן ספויילר לדבר האמיתי:
כמידי תקופה חברת שסטוביץ' המצויינת (והבשמים המובילים עליהם היא אחראית) מזמינה אותי ובלוגריות נוספות למסיבת השקה חגיגית, בה מוצגים בשמים אהובים במהדורות חדשות ולעיתים אף מוגבלות.
אז עם מי יש לנו הכבוד הפעם?



הבושם המוכר והאהוב אופוריה של קלוין קליין חוגג 20 שנות קיום (היי! אנחנו באותו הגיל!) ומשיק את EUPHORIA GOLD, שהם צמד בשמים חדשים וזהובים (יאמי יאמי) לגבר ולאישה.
אופוריה אחד כבר יש לי, בזכות נוב שרכש לי אותו באחד מימי ההולדת הרבים שחגגנו יחד, ועכשיו הזהוב שבחבורה מצטרף לו למדף המבושם שלי.
האופוריה הנשי מגיע בריח פירותי - פרחוני חמצמץ מאוד, ויתאים לאוהבות הז'אנר. אני אישית מעדיפה ריח מתקתק יותר, אבל אני יודעת שהרבה נשים חלוקות בעניין הזה. בושם אהוב במהדורה חדשה - איזה כיף!
מחיר ההשקה שלו עומד על 299 ש"ח ל100 מ"ל. מתנה נהדרת.



זה לא יפה, לא מקצועי ולא מכובד, אבל בכל פעם שאני נתקלת בשם המעצב ISSEY MIYAKE מתחשק לי סושי. ברצינות, לחנות הסושי האהובה עלי קוראים אישי מאקי! זה כל כך דומה!
אבל בואו נחזור לעניין לרגע. זה לא אומר שאחר כך באופן פלאי יהיה לידי סושי, אבל מילא.
איסי מיאקי הוא מעצב על בינלאומי שלאחרונה בשמיו הצטרפו לחברה של הבשמים האחרים בארצנו (עשו עליה, מה שנקרא) והוא משיק בושם חדש לגבר בשם NUIT.
הבושם מגיע בבקבוק שחור וקלאסי, וכך גם הניחוח. קלאסי, עוצמתי וחושני. הוא מתוק מעודן ובאופן כללי ריח שאני מאוד מתחברת אליו ואוהבת על גברים. (על גבר. על נוב. שלא יהיו פה אי הבנות)
הוא מגיע בגרסת או דה פרפיום ועמיד לאורך זמן, ומחיריו לפני הנחות הן 379 ש"ח ל75 מ"ל ו540 ש"ח ל120 מ"ל.

עד כאן לפוסט שמלא כולו בחידושים.
מה הצלחתי לחדש לכן? מה מעניין אתכן? 

*המוצרים בפוסט זה התקבלו מהחברות
SHARE:

6 תגובות

  1. אני עוד לא מרגישה את ההקלה בעומס החום ואשמח שהיא תגיע, אבל עד אז- המניקור במתחם החדש ממש ממש מהנה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לכן כתבתי בהמשך שספטמבר הוא עדיין חום איימים ;)
      חייבת ללכת לעשות כבר!

      מחק
  2. השפתון / סומק של YSL נראה מדהים!!!
    עד מתי ההטבה של ה-150 ש"ח?

    השבמחק
  3. אני ממש ממש ממש אוהבת שבשמים עושים השקות חדשות וריחות טובים ובכלל אני מתה מתה על הקלווין קליין והאופוריה יש לי 3! ואני יצטרך לרמוז לבעלי שיקנה לי את הגולד אבל ראש השנה זה תירוץ מעולהה תודה על ההמלצה

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.