יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

יום הולדת יש פעמיים בשנה? רעיונות למתנות עבור תאריכים משמחים

יום ההולדת ה20 שלי חל ממש לאחרונה, ב5.9. אבל זה לא יום ההולדת היחיד.
ליהודים יש שני תאריכי יום הולדת, ודתיים רואים בתאריך העברי החשוב ביותר. אני לא אחלק כאן העדפות, מבחינתי יום הולדת יש פעמיים בשנה ולמי אכפת שזה רק בהפרש של חודש (פלוס מינוס), אני חוגגת בשניהם!
אז כבר קיבלתי כמה מתנות, וכמה אקבל בתאריך העברי שלי (א' תשרי, ראש השנה, שאנל אפשר לשלוח חופשי ;) ורציתי לתת לכן כמה רעיונות למה אפשר לתת לכבוד השנה החדשה או יום הולדת – מה שתעדיפו. אני בסדר עם שניהם.


פרחים הם ללא ספק מתנה נהדרת, בכל מקום ובכל מצב. בזמן שהתהוללתי להנאתי בערב יום ההולדת שלי, התקשר אלי שליח מ"ZER4U" ומסר לידיי הנרגשות זר מדהים ושוקולדים שקיבלתי מהמשפחה של נוב. אין מילים כמה הייתי מופתעת ומרוגשת!


אהבה | AHAVA

מתנה שקיבלתי מחברת "אהבה" ליום הולדת - ועכשיו ברצינות, נראה לכם שאהבה ישלחו לי מתנת יום הולדת? אבל התזמון היה מושלם, וזו מתנה נהדרת לקבל לחג.
אם מקבלי המתנה בקטע של סבונים וקרמים למינהם, דלגו על החנויות הנדושות ולכו על מארזים מקוריים של חברות יוקרתיות.

מארז מושלם מבית אהבה | 140 ש"ח


אז יוקרתי ומהמם - יש, זהוב ומהודר - יש, מארז ייחודי לחגים - יש ויש.
אהבה משיקה קולקציית מתנות מורחבת במיוחד לחגים, מהדורת הזהב. במהדורה המנצנצת הזו תמצאו מספר מארזים שונים, שמתאימים לתקציב שונה ולשימוש הנדרש.
תמצאו ערכה מהודרת לטיפוח הפנים ב299 שקלים, דואו מינרלי לטיפוח הידיים ב180 שקלים, את הערכה המהממת לטיפוח הגוף שהמלצתי עליה לט"ו באב ב140 שקלים וכמובן את הערכה הזהובה והמהממת הזו, שכוללת קרם ידיים מינרלי, קרם רגליים מינרלי ותחליב גוף מינרלי - כל אחד 100 מ"ל ב140 שקלים.


אם מקבלת המתנה שלכן אוהבת קרמים - זו הערכה הכי שימושית בעיניי. גם קרם ידיים, גם רגליים וגם תחליב גוף, כולם במרקם סופר קטיפתי ונעים עם ניחוח משגע. הקרמים נספגים במהירות שיא, והצליחו להשאיר אותי עם פה פעור מהאפקטיביות שלהם. מתנה שפשוט שמחתי לקבל!

מארזי חג מאתר גילטי

כתבתי בעבר על אתר GUILTY, אתר אינטרנטי מקסים המציע מוצרים נחשקים שאי אפשר להשיג בארץ או שצריך לעבוד קשה מאוד בשביל כך. היתרונות שברכישת מתנה אונליין ברורים, וכמובן שרכישה מאתר ישראלי ומאובטח זו בכלל סיבה למסיבה עבור כרטיס האשראי שלכן, אבל תנו לי לתת לכן סיבה נוספת: האתר מציע לכבוד החגים שירות התאמת מתנה אישית ממוצרי האתר בחינם!
יועצים באתר של גילטי ישמחו לעזור לכן לבחור את המתנה האידיאלית או המארז החגיגי שתרכיבו לבעלת השמחה \ המארחת האדיבה.
באתר תמצאו מוצרים של חברות מובילות. המחירים משתנים ולא תמיד זולים יותר מהאתרים בחו"ל, אך לבעלות אשראי שאינו בינלאומי או לכאלה שמעדיפות שירות דובר עברית, לבחורות שהמוצר דרוש להן באופן בהול ולכאלה שמעוניינות במוצר שעולה יותר מ75$ ולא רוצות שיעצר במכס - גילטי הוא פיתרון מצויין.
אחד ממארזי המתנה שקיבלתי הוא תיק איפור מושלם של GILLIAN JONES - שנחשו מי כבר הספיקה ללכלכך במייק אפ - שפשוט מאחסן בצורה פרקטית ונוחה את כל מה שדרוש לי כשאני נוסעת לערב או שניים, את הטופ המפורסם של סש ויט, מברשת איפור של MIKAELLA ואת הCC של GIGI שמשתתף בהגרלה הסופר שווה שבבלוג.
מגוון מוצרים נבחרים מחכים לכן באתר בהנחה של 25% עד ה27.9, כדאי לכן לבדוק איזה מציאות יש שם!



מתנה נוספת שקיבלתי לכבוד יום ההולדת שהספיק לחלוף לו מהר מדי (מזל שיש עוד אחד בקרוב, כפי שציינתי קודם) הגיעה מחברה מקסימה שהכרתי בזכות קבוצות הפייסבוק, עדי.
אני ועדי עשינו החלפה לפני כמה חודשים של מוצרים אחת עם השנייה - שגם בה אגב היא השקיעה מעל ומעבר, הקשר בנינו נשמר ועדי היא אחת הבחורות המקסימות שזכיתי להכיר.
כל כך מקסימה וכל כך מגזימנית, שכמה ימים לפני יום ההולדת שלי כבר חיכתה לי חבילת הפתעה ממנה לרגל יום ההולדת עם שלל מוצרים מקסימים, ובניהם אחד שציפיתי וייחלתי לו כל כך הרבה זמן. מנחשות איזה?



אני לא אחטא אם אקרא לדבר הזה שלמות. פודרת המטאוריטים של גרלן, בגרסתה החדשה ובמלוא תפארתה אצלי בבית. כמה חיכיתי לה וכמה רציתי אותה, כבר הזמנתי אותה בעבר מאיכימיסט והיא הגיעה מרוסקת לחלוטין. עדי הפתיעה אותי ואני בטוחה שאלף התודות שאמרתי לה לא מספיקות, אז אני אומרת לה כאן שוב. תודה. ובאשר אליכן: אם מקבלת המתנה היא חובבת איפור: פודרת המטאוריטים הזו היא אחד הדברים המשמחים ביותר שיש. באחריות!

גלוסים מוקטנים | איל מקיאג' | 180 ש"ח

ואם אנחנו כבר עוסקות באיפור, כדאי לכן לדעת שחברת האיפור המקצועי איל מקיאג' הוציאה גלוסים חדשים עם ויטמינים חיוניים כמו A, C וE. הגלוסים כמעט ולא דביקים ולמעט הצבע "FLASH" יש להם גם כיסוי מאוד מרשים, אטום ובעל ברק קרמי. חוץ מזה ישנם גם ארבעה גוונים חדשים, ושני מארזים שבהם תוכלו לפנק את מקבלת המתנה.
תוכלו לרכוש גלוס בגודל מלא ב109 ש"ח (5 מ"ל), גלוס מוקטן ב65 ש"ח (3 מ"ל), קיט בגודל מלא של שלושה גלוסים ב260 ש"ח או קיט בגודל מוקטן של שלושה גלוסים ב180 ש"ח.



את הצבעים החדשים: BLACK HEART וFANCY אני מאוד מחבבת (עד כמה שאני מסוגלת לחבב גלוסים) ואילו את גוון הFLASH אני מאמינה שאתן לבנות דודי הצוהלות. בכל זאת, ורוד-נצנצים זה פחות הסטייל שלי.
הגוונים האלה מצטרפים ל9 הגוונים החדשים שאיל מקיאג' השיקה לאחרונה.



מגנוליה | MAGNOLIA | STARFUST COLLCTION

תכשיטים הם כמובן מתנה נהדרת לכל סיטואציה. רשת מגנוליה השיקה לאחרונה סדרה חדשה שנקראת STARDUST, שהיא בעצם ליין של תכשיטים במראה יוקרתי וזוהר. אני בטוחה שראיתן את הפרסומת המהממת של מגנוליה לאחרונה שצולמה בניו יורק עם התכשיטים מהקולקצייה, ואם לא אתן מוזמנות לצפות כאן. התכשיטים בקולקציה הזו משולבים בזרקונים שקופים, צבעוניים, שחורים ותכשיטים בשילוב אבני סברובסקי נוצצים.
הקולקציה נעה סביב טווח המחירים: 97-729, המגוון רחב והקולקציה פשוט מדהימה!


אחרון וסופר חביב הוא הבושם המופלא של קייטי פרי.
אין באמת פוסט המלצות אמיתי שלא יכלול בושם, בעיקר אם מדובר בהמלצות למתנות לחג!
אז כן, אלילת הפופ הבלתי מעורערת עושה זאת שוב ומשיקה בושם חדש. ROYAL REVOLUTION, אבן ספיר כחולה ומלכותית, עם פקק שנראה כמו כתר בזכות עצמו. ללא ספק הבושם הכי נסיכותי שיש ברשותי.


הבושם מתוק מאוד ובלי זכר לחמצמצות, פרחוני ומתאים מאוד לראש השנה הקרב ובא. הוא מגיע בגרסת או דה פרפיום ונשאר זמן רב על העור. אם גם אתן גברים בהסוואה מוצלחת מאוד של נשיות והשאלה הראשונה שעלתה בראשכן הייתה: איך לעזאזל מעמידים את הדבר הזה, אז תדעו שבסדר לו גם שוכב. בדקתי את זה.
בושם נערי, צעיר ומעניין שמתאים לחלוטין לתדמית של קייטי. אם מקבלת המתנה צעירה או צעירה ברוחה, או שלפחות יש לה בת כזו: בעיניי מדובר במתנה מושלמת, והמחיר שלה מצויין גם הוא.
200 שקלים ל100 מ"ל, סופר פארם וניו פארם.

מה דעתכן על הפוסט הפעם? אהבתן את המוצרים? חושבות לנסות או לתת במתנה?
יום הולדת שמח לי, ושנה טובה לכן! נשיקות :)


גילוי נאות: אהבה, מוצרי גילטי, איל מקיאג', מגנוליה והבושם של קייטי פרי התקבלו מהחברות
SHARE:

5 תגובות

  1. מזל טוב! :) המטאוריטים היא חלום :)
    וחג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. חלום שהתגשם במקרה שלי! ;)
      תודה רבה

      מחק
  2. כמוני כמוך, חוגגים פעמיים בשנה, ולי זה פחות כיף סימלית כי מיום הולדתי ה 18 לא אהבתי יום הולדת - עם הגיל באה האחריות ;) אבל בחגיגות ומתנות זה כיף לגמרי גם מהמשפחה - בעברי. וכל השאר בלועזי. ככה שמי שלא הספיק, אין לו תירוץ ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שלא הספיק - יש לו עסק עם אפרת! טוב לגלות עלייך דברים חדשים :)

      מחק
  3. מזל טוב כפול מותק!
    זה בהחלט כיף לחגוג פעמיים!
    הסט של אהבה משגע, וחברה מפנקת השגת לך שם

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.