יום שישי, 6 ביוני 2014

בואו להתארגן איתי לאירוע! ולוג בסטילס

לפני כמה ימים, אחותו של החבר שלי חגגה בת מצווה. זו בהחלט הייתה סיבה למסיבה עבורי, אחרי הכל, נולדתי למשפחה אשכנזית, וכזו שיש בה אירוע פעם במליון שנה. ובלי להגזים, סביר שהאירוע המשפחתי האחרון שנכחתי בו שהצריך שמלה חדשה ואיפור מושקע היה בבר המצווה של אחי. סתם נקודה להדגשה: הברנש בן 17. אז בת המצווה של שחר הגיעה בול בזמן, עם כי שמלה חדשה לא ממש מצאתי. אז כדי לדעת מה לבשתי בכל זאת, איזה לק עיטר את ציפורני ואיך התאפרתי (או אצל מי) פשוט תמשיכו לקרוא :)
10:00
בת מצווה קרובה היא תירוץ מעולה לקחת יום חופש מהעבודה. החלטתי לקום מאוחר כדי למנוע שקיות מתחת לעיניים (אני ממש חייבת להשלים שעות שינה) וכדי להחזיק מעמד לאורך היום הארוך. בפועל, היקיצה הטבעית המעצבנת העירה אותי בשבע וחצי, ובמהלך כל חצי שעה עד 10 בבוקר הכרחתי את עצמי לחזור לישון. ב10 נשברתי והתחלתי את היום.
11:00
DIOR - Aventure 551
למרות שהלק של דיור החזיק מעמד כל כך יפה במשך אשכרה חמישה ימים, לכבוד המאורע עדיין התחשק לי לחדש. צבע קיצי ומהמם שהשתלב לי נהדר עם השמלה!
12:00 כן, פחות או יותר שעה עד שאני מסיימת למרוח, מחכה שיתייבש, מעלה לכן הגרלה לאינסטגרם, גולשת קצת באינטרנט ומנשנשת לי איזה מעדן וחביתה ראויה. וזה עוד כלום לעומת הזמן שלקח לי במקלחת!

Ancient secrets Kreatine - STYLE
החלטתי לקחת סיכון ולהתנסות במסיכת שיער חדשה במקלחת שלפני האירוע. בלי דרמות מיותרות, בנינו אין חשש להשתמש במסיכה שכולה מבוססת על החומר המשקם והנפלא - קראטין, אבל בכל זאת מדובר בפעם הראשונה על השיער וזה היה די מלחיץ. המסיכה של style לא אכזבה ולאחר הייבוש של השיער הוא נותר נעים למגע, בעל מראה בריא (עד כמה שהשיער שלי יכול להיראות) ומלא ברק - שזה אחד היתרונות הגדולים שלה. המסיכה נועדה לשימוש לאחר החלקה וגם לעיצוב השיער בחום, כך שהיא מומלצת עבור כל מי שמשתמשת בפן \ מחליק על בסיס קבוע וגם מדי פעם. אין בה מלחי סודיום כלוריד והיא מועשרת בשמן ארגן ושמן זרעי בורג' שתורמים לחיזוק סיבי השיער ומצמצמים את שבירתו. המסיכה בסך הכל טובה, אין לה ריח דומיננטי והשיער מתייבש בצורה בהחלט יפה. היא לא עשתה לשיער משהו שמסיכה אחרת לא עשתה לפניה, היא חביבה מאוד והמחיר האטרקטיבי שלה (40 ש"ח ל500 מ"ל לפני הנחות) בהחלט מוסיף. חוץ מהמסיכה, הסדרה החדשה של STYLE שנקראת Ancient secrets Kreatine כוללת שמפו קראטין, מרכך קראטין וסירום קראטין, שטרם יצא לי לדגום. אם אתם בסופר פארם, שימו לב שבימים הקרובים הוצא למכירה מארז מוצרים מוקטנים של הסדרה להתנסות ראשונית הכולל שמפו, מרכך ומסיכה בגודל מוקטן של 100 מ"ל - ב20 שקלים בלבד. ובזמן שהמתנתי לגברת מסיכה 2-3 דקות ניצלתי את הזמן ופינקתי את הגוף בפילינג ראוי.

את הפילינג קיבלתי מאחת מקופסאות גלוסיבוקס בתקופה שלקחתי כדורים שהחלישו את העור, אז עכשיו פתחתי אותה לראשונה והבנתי מה הפסדתי. ריח נעים, מגע מחוספס והרגשת ניקיון פסיכית היו רק חלק מהמעלות שלו. כיף!
14:00
השמן המצויין של לוריאל אלביב והמחליק המדהים של קוריוליס.
אחרי המקלחת הארוכה התחלתי בייבוש השיער והחלקת תלתלים סוררים. קינחתי בשמן המעולה של לוריאל אלביב שאני כל כך אוהבת.
15:00
אני והבימבה שלי ארזנו את כל הדברים הנחוצים להמשך היום ונסענו לבת ים אל גברת מוכשרת, נטלי לוין. נטלי המהממת היא גם בלוגרית, גם מאפרת והכי הכי - חברה. היא קלעה בול לאיפור שאני אוהבת אבל עם הרבה יותר דגש על עיניים (לשם שינוי) והארות שרק סופט אנד ג׳נטל של מאק יכול לעשות. רק עוד חודשיים לסיום עוצר הקניות שלי!
תוצאה סופית
הכי היה כיף שנטלי השקיעה בכל פרט ושהתוצאה הסופית הייתה פשוט מהממת בעיניי ובעיני כל מי שראה אותי באותו היום. האיפור לא זז מילימטר למרות שעין ימין דאגה לדמוע מהרוח כמעט כל הערב.
18:00
מוכנה ומזומנה לבשתי שמלה שחורה עם תחרה בגב ושרשרת גדולה מזארה, עקבים מאלדו וכמה תכשיטים נספחים שלא יורדים לי מהידיים (רק עגילים שכחתי :( ) ויצאנו אל מקום האירוע.

האירוע עצמו היה במושב גן הדרום בתוך משתלה הנקראת "גרין ספייס", מקום פסטורלי, מיוחד ונעים. מצד אחד שולחנות לבנים - ורודים מלאי כל טוב פרי יצירתה של דודתה של שחר, מהצד השני מדשאה רחבה עם ספות נמוכות, ערסלים ושולחנות ממתקים. על הדק שבאמצע הונח ״אולפן שקוף״ בו היה ניתן לברך את שחר בוידאו וגם להצטלם כמובן.

האולפן השקוף
אטרקציה רצינית! האוכל היה נהדר, האווירה הייתה מצויינת, האנשים היו יפים והמוזיקה הייתה שמחה. אלו היו החוויות שלי מהאירוע הכייפי של שחר. גם אתם נכחתם באירוע שווה לאחרונה? מזל טוב לשחר המקסימה :)
* תודה מיוחדת ליצחק בן מוחה על התמונות המקסימות
גילוי נאות: המסיכה של סטייל, הפילינג של I SPA התקבלו לסקירה.
SHARE:

7 תגובות

  1. איזה כיף זה אירועים. אחלה תירוץ "להתגנדר" ;) הכל מאוד הלם אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אירוע זה ללא ספק התירוץ האהוב עלי :)

      מחק
  2. נטלי פשוט עשתה עבודה מעולה :) כיף לראות!

    השבמחק
  3. איפה אפשר להשיג את הפילינג לגוף I SPA.
    תודה.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.