יום חמישי, 8 במאי 2014

REVLON | רבלון

את ערב יום העצמאות חגגנו אני והחבר עם מיטב אומני ארצנו האהובים עלינו: אייל גולן, קרן פלס, משינה, הדג נחש ועוד רבים וטובים. השנה לא היינו צריכים לנסוע מבמה לבמה ונהנינו מכולם בלי לקום מהכיסא. טוב, מהספה. טוב, מהמיטה. בקיצור, ראינו אותם ביוטיוב בלי לצאת מהבית, אחרי שהחבר עשה ניתוח ובקושי יכול ללכת. אבל היי! נראה לכן שזה אומר שלא התלבשתי כמו שצריך או ששכחתי להתאפר? לא ולא.
את האיפור העדין לכבוד ערב יום העצמאות עשיתי עם כמה מוצרים מצויינים של חברת "רבלון".
מוצרי רבלון הנהדרים

רבלון הוא מותג יופי בינלאומי שנוסד בשנת 1932, על ידי שני אחים יהודים. המותג זכה בפרסים רבים והבושם של החברה  - צ'ארלי (ידעתם שיש כזה?), הוא הבושם הנמכר ביותר בעולם. עוד משהו שבטח לא ידעתם הוא העובדה שבמשך 37 שנים מפעל של רבלון היה קיים בארץ! מוצרי רבלון נמכרים בפארמים שלנו מזה זמן רב, והנה שלושה מוצרים של החברה שאתן פשוט חייבות לנסות:

Just Bitten Kissable™ Balm Stain
צ'אבי סטיק של רבלון

שפתוני ג'ל (או בשמם המוכר מעט יותר, השייך לחברה מתחרה "צ'אבי סטיק") פרצו מזמן לעולמנו, וכמו סערת ה
BB: כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה הוציאה גרסה משלה לעסק הזה. רבלון הוציאה ליין הכולל שמונה צבעים טרנדים של שפתוני לחות מהזן השמנמן והנחמד הזה, בעלי צורת עיפרון שניתן לסובב מלמטה.
Just bitten kissable - Revlon

השפתונים אינם תחת קטגוריית "עמידים" ואינם מתיימרים להיות כאלה, הם קלילים וטובים עבור ימים שמתחשק לנו משהו ללא כיסוי גבוה או רשמי מדי, ולכן מצוינים בעיניי לנערות שמחפשות מראה מאופר אך עדין.
השפתונים בעלי ריח מנטה עדין ומרענן, והצבעים משגעים!

Revlone- 001 HONEY DOUCH

בהתחלה חששתי מגוון 001 HONEY DOUCH כי הוא נראה בהיר מאוד ולא מחמיא לבהירות שכמוני, אבל החשש הוסר מהרגע הראשון שהוא נפגש עם השפתיים. העמידות שלו סבירה בהחלט והצבע נשאר על השפתיים במשך כמה שעות טובות, ואחרי שהם "דועכים" מעט נשאר סטיין מהמם.
עדין, יפייפה ומחמיא. אהבתי!


Lash potion

Revlone- Lash potion

עוד מסקרה לאוסף!
המסקרה של רבלון עושה את עבודתה כראוי: מאריכה את הריסים, מפרידה אותם הייטב, מעבה מעט ולא משאירה גושים מציקים. היא אמנם לא הצליחה להפיל אותי מהרגליים ולא עשתה איזה אפקט "וואו", אבל המחיר המצויין והמראה הסופי שהיא נותנת בהחלט שווים את זה.

מסקרה מצויינת של רבלון

המברשת שלה נוחה לשימוש ולאחיזה, הגודל שלה מצויין והחומר יוצא בכמות מדודה.
בנוסף, אריזה יפייפיה של מוצרים תמיד קונה אותי, ורבלון בהחלט ידעו מה הם עושים כשיצרו מסקרה פשוט מהממת.

PHOTOREADY KAJAL
PHOTOREADY KAJAL

עוד מוצר "ג'לי" מבית רבלון הוא עיפרון חדשני בעל שני קצוות. קצה אחד של העיפרון הוא בעל גוון עמוק ויפיפה, והקצה השני מתהדר דווקא בצבע בהיר שמעניק הארה ומראה עיניים פקוח לרווחה. לעיפרון הדואלי של רבלון יש מרקם ג'ל נעים, הוא נוח לשימוש ומגיע לתוצאות מקסימות.
הגוון שהתנסתי בו נקרא 
BLUE NILE , מספר 02. הצבע הכחול מחמיא כמעט לכל צבע עין ומאוד אהבתי אותו בשילוב עם הצבע הירוק-כהה-על-מי-אני-עובדת-זה-בכלל-חום-דבש שלי.


לעיניים שלי מראה פקוח מטבעם ולכן בעיניי יפה לי יותר בלי הצבע הלבן שבצד השני, אבל הרעיון עצמו מדליק ואני אהבתי מאוד!

את מוצרי רבלון ניתן להשיג בפארמים המובילים. אל תשכחו לשים לב למבצעים התמידיים שהם נמצאים בהם :)
מזכירה לכולכן שההגרלה לרגל חגיגות השנה בבלוג עדיין פתוחה, ואתן מוזמנות להשתתף!

האם יש מוצר של רבלון שאתן אוהבות במיוחד?


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה
SHARE:

2 תגובות

  1. התלבטתי מאוד בקשר ללקנות את השפתון ופתרת לי את הבעיה!:D

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.