יום שישי, 28 בפברואר 2014

גלוסיבוקס לחודש פברואר (ולנטיין דיי!) והכרזה על הזוכה בהגרלה

גלוסיבוקס פברואר - קופסת ולנטיין
סקירות על קופסת גלוסיבוקס של חודש פברואר, הלו הוא החודש בו חל ולנטיין דיי היו כבר בהמון מקומות. הרבה מכן פנו אלי בשאלה מתי תהיה הסקירה החודש, ולצערי הפעם הקופסא הגיעה אלי באיחור וכך גם הסקירה. אז מה אני חשבתי על קופסת האהבה של גלוסי? נתחיל בשטחיות. הקופסא פשוט מהממת! המכסה הארוך יותר, הצבע השחור המבריק, הנשיקות הצבעוניות... עושה חשק לשמור אותה ובהזדמנות הראשונה להעניק אותה במתנה.
אז חוץ מיופי והרבה, הנה מה היה לנו שם:
מסיכת שיער של אמיקה

מסיכת הזנה לשיער של חברת "AMIKA" - התקבלה בגודל מוקטן (60 מ"ל) השפורפרת המסוגננת הייתה המוצר הראשון ששלפתי מהקופסא. מדובר במסיכת שיער מוקטנת של חברת amika, שמטרתה לרכך, לשקם, לטפל בקצוות מפוצלים ולהחדיר לשיער ברק ולחות. מאוד אהבתי את צורת המסיכה, שכן שפופרת היא צורה הרבה יותר נוחה לשימוש מאשר קופסאות שבהן מסיכות שיער נוהגות להגיע. מאחר והתרגלתי למסיכות שיער שאין צורך להמתין קפואה ורועדת במקלחת עד שהוד רוממותן מוכנות לרדת, נהיתי די סנובית בכל הנוגע למסיכות הדורשות המתנה. בכל זאת נתתי לבחורה את הצ'אנס הראוי והשארתי אותה 2-3 דקות כפי שצויין. התוצאה שהשאירה המסיכה על השיער שלי שווה את הכל: השיער נראה הרבה יותר בריא מאשר בפעם הקודמת שחפפתי, הוא נעים למגע ומסתדר נהדר! בשורה התחתונה: הגודל שלה פרקטי לנסיעות, היא נוחה לשימוש ומשאירה את השיער אמנם ללא ריח, אבל במראה נהדר. לגמרי אומצה מבחינתי!
צ'יינה גליז מגיע למשביר
לק של China Glaze - התקבל בגודל מלא (14 מ"ל) צ'יינה גליז היא חברה אמריקאית מאוד מוכרת, שלאחרונה נכנסה אל המשביר לצרכן שלנו. אני מודה, לא יצא לי להתנסות בלקים שלהם עד לקבלת קופסת הולנטיין של גלוסי, כך שעל הדייט הראשון שלנו הם לגמרי יכולים לקבל את הקרדיט. הלק שקיבלתי נקרא "Hey Doll". צבעו חום בהיר והוא כולל בתוכו שימר מנצנץ. המברשת שלו ארוכה ודקה ונוחה לשימוש. הפורמולה שלו מצויינת ונמרחת באחידות, וכדי לקבל כיסוי מלא מספיקות שתי שכבות. הצבע הזה יפה מאוד בעייני עם ציפורניים קצרות (שמתן לב לאורך החדש שלי?), והצבע בשילוב השימר נותן לו ניגודיות בין המראה הטבעי למראה המדליק. העמידות שלו על הציפורניים הבעייתיות שלי לא גבוהה, יומים +-. הוא אמנם לא נכנס אל רשימת העמידים שלי, אבל היי. גם ככה אני מחליפה לק כל יומיים :)
שמן תינוקות? סירייסלי?

שמן גוף (תינוקות) של ג'ונסון - התקבל בגודל מוקטן (100 מ"ל) הרשת געשה סביב השמן הזה שהתקבל בקופסא. שמן תינוקות? מה הקשר? גם אני התקשתי עם המוצר הזה אך נתתי לו צ'אנס, ולצערי לא אהבתי את מה שהתקבל. הרגשה שמנונית ומעט צמיגית. שהתינוקות ישארו עם השמן שלהם, אני מעדיפה אחד אחר.
ליפ גלוס של גאיה
ליפ גלוס של "גאיה" - התקבל בגודל מלא (8 מ"ל) אני חברה הרבה יותר טובה של שפתונים מאשר של ליפ גלוסים, למרות שלאחרונה יצא לי להתנסות בכמה מצויינים. אני לא רואה כל כך שימוש לליפ גלוס שקוף, אבל אם אחליט בכל זאת שמתחשק לי משהו מבריק על השפתים, של גאיה בהחלט מצויין. הוא לא דביק מדי ולא מעצבן. הריח שלו מתקתק ומקדם ההגנה שמצוי בו בהחלט מעניק לו כמה נקודות זכות.


פריימר של SOTHYS - דוגמית קשה לי להתרשם מהפריימר מהדוגמית הקטנטנה שהתקבלה. המרקם שלו הוא באמת קליל ומתמוסס על העור והניחוח העדין שלו מצויין.
בושם חדש של ורסאצ'ה
בושם Bright Crystal Absolu של ורסאצ'ה - התקבלה מבחנה אחרי המניאטורה המהממת של ורסאצ'ה שקיבלתי ואהבתי מאוד, שמחתי לקבל את הבושם החדש שלהם. בכלל, אני מאוד אוהבת שגלוסי נותנים לנו להתנסות דווקא בבשמים הכי חדשים שיוצאים. הריח שלו פשוט מדהים בעייני! חמוץ מתוק ופרשי כל כך. אומץ באהבה :)

הפתעה אחרונה שבעייני היא גם מוצר, GO STYLE וגלוסי מעניקים לנו גיליון חינם וללא התחייבות עד הבית! כיף :) עד כאן סקירת גלוסי להפעם. אם גם אתן רוצות לקבל קופסא בכל חודש, אתן מוזמנות להיכנס לאתר שלהם ולהירשם!

לפני חודש בדיוק נפתחה ההגרלה אצלי בבלוג, עם האופציה לזכות בקופסת הפתעות של חברת "פנסי" לפי בחירתכן. התוסף שלי בחר שם אחד מתוך 87 המשתתפים, והזוכה תוכל לבחור איזו קופסא היא רוצה לקבל עם שליח עד הבית. אז הרבה הרבה מזל טוב לדנה רנא אשרי! פני אלי בבקשה בפרטי כדי שאוכל להזמין עבורך את החבילה שתרצי. תודה רבה לכל המשתתפות והמשתתפים בהגרלה, אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי הבלוג ולהישאר מעודכנים, הפתעות נוספות בהמשך :) שבת שלום!
SHARE:

4 תגובות

© Miryam Gadiel | All rights reserved.