יום ראשון, 26 בינואר 2014

היום הזה בחודש, ומה הקשר לצ׳אק נוריס?

לכולם יש את היום השנוא הזה בחודש. זה שבו יורדים כל החיובים של האשראי, זה שכלום לא הולך בו... אבל היום המעצבן ביותר בחודש, זה יום ההפנמה (שמגיע בערך כשבוע אחרי יום ההכחשה) שהלק שלך ברגליים צריך שיפצור. ודחוף. אז במקרה הטוב, את הולכת למניקוריסטית \ פדיקוריסטית שלך וסגרת את הפינה. במקרה הפחות טוב, כנראה גמרת את כל התקציב שלך על רכישות הבלאק פריידי ואת נשארת לבדך מול האציטון, הלקים, והתנועות האקרובטיות שאת הולכת לבצע. יש משהו שאת יכולה לעשות נגד זה? לא ממש. אולי כמה שיעורי בלט לשיפור הגמישות. אבל היי! יכול להיות יותר גרוע. למשל, יכול להיות שיום ההפנמה מגיע בדיוק יום אחרי שהצלחת בפעם הראשונה בחייך למרוח לק על הידיים בצורה הכי מושלמת שיש (!!!) ולמרוח לק על הרגליים, כידוע, לא יכול להשאיר אותך עם מניקור ידיים מושלם. אלא אם כן את אלוהים. או צ'אק נוריס. תלוי במי את מאמינה.


לפדיקור שלי בחרתי להשתמש ב Twin Sweader Set, ולמניקור ב Sexy Divide, שניהם של אסי. את שניהם הזמנתי מארה"ב אז יש להם מברשת דקה וזה קצת חבל, אבל אני מוכנה להתפשר גם על זה ;) הפורמולה של שניהם מאוד מוצלחת, אבל אני חושבת שאם Sexy Divide היה מגיע בגרסת הפארם (הגרסה הצרפתית) הוא היה פשוט מושלם. לשני הלקים נדרשו שתי שכבות לכיסוי מלא והתוצאה לפניכן:



לסיכום, מה הוא היום השנוא עליכן ביותר בחודש? סתם נו, עזבו שטויות... איך הפדיקור שלי? וחסר לכן שהתשובה לא תהיה חיובית. כבר יש לי לק על הידיים!
SHARE:

4 תגובות

  1. הרגת אותי מצחוק :)
    sexy divide מגניב ממש! ופדיקור אדום זה תמיד דבר חיובי ;)
    אני תמיד מורחת לק על הידיים ורק אז נזכרת שרציתי לסדר גם את הלק ברגליים... ואז אני מתעצבנת על עצמי. בד"כ יש לי בבית כפפות חד פעמיות בשביל נקיונות, ואז אני פשוט משתמשת בכפפה חד פעמית כדי שהאציטון לא יהרוס לי את הלק. ואם אין כפפה חד פעמית, גם שקית ניילון קטנה זה מספיק טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך מכירה את עצמי ויודעת שגם אם אעבוד עם כפפות איכשהו המניקור יהרס.
      בסופו של דבר, מזל שיש את היום הזה בחודש ;)

      מחק
  2. sexy divide- אחד הלקים המהממים שברשותי.
    אני מודה שאין לי את הבעיה שתיארת כי אני (כן כן) לא מסתובבת עם לק ברגליים (מוזר, נכון?)

    השבמחק
    תשובות
    1. אתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת? אני לא מאמינה!

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.