יום שני, 20 בינואר 2014

הסקירות הגיעו! שלושה מוצרי מאק מיוחדים ואהובים :)

אז אחרי שסיפרתי לכן שפתחו לי בבית סניף של מאק, ונשארתן סקרניות אך סבלניות, הגיע הזמן לספר ולסקור עבורכן את המוצרים שהתקבלו. שנתחיל?
טוק טק טיק, מי שם בשקיק?




שלושה חביבים עשו איתי את דרכם הביתה מסניף רחובות: מסקרה Opulash Optimum Black, שפתון Candy Yam Yam וצללית ERA.
במהלך הצילומים עבור הפוסט, הגיח איזה יצור שחור שחושב שמותר לו הכל העונה לשם "טוני", והחליט שבא לו להצטלם עם החבר'ה. התוצאה לפניכן.



ועכשיו כשאתן מחוייכות, באמת אפשר להתחיל. המוצר הראשון שהחלטתי להתנסות בו היה השפתון, שצבעו סקרן אותי מההתחלה. החבר יקרא לזה "פאקצה", אבל אני מעדיפה את הכינוי המעט ארוך יותר: אוהבת-כל-דבר-ורוד.



ועם זאת, למרות זאת ובנוסף להכל, הצבע של השפתון לגמרי הבהיל אותי. הורוד נראה במבט ראשון (וגם בשני ובשלישי) פשוט... ורוד מדי. זעקני, טרחני. כזה שהבנות ביפה והחנון הן היחידות בארץ שמוכנות להסתובב איתו. הן, ובלוגרית לייף סטייל אחת. כי לגמרי התמכרתי אליו! נכון, קנדי יאם יאם -Candy Yam Yam - זועק "צומי". ונכון, אני לא אלך איתו לכל מקום. ונכון, כשהחבר יקרא את הפוסט הזה הוא יתקשר ויגיד לי שאם אני רוצה לראות אותו שוב בחיי, כדאי לי מאוד להוריד את הדבר הזה מהשפתיים. אבל היי. יש מקומות שאני לגמרי יכולה ללכת איתו. והוא לגמרי נשאר אצלי עד להודעה חדשה.
הוא די עמיד למרות שלא מתיימר לכך, לא מלכלך לי את השיניים ויש לו גימור מהממם.



עוד מסקרה לאוסף אני לא ממש צריכה, תהיתי לעצמי בקול רם. אבל אוהו, כמה שכן הייתי צריכה.
המסקרה Opulash Optimum Black של מאק בעלת מברשת ענקית ולא סיליקונית כפי שהתרגלתי לחבב, אבל היא מעגלת את הריסים בצורה מושלמת, מאריכה, מעבה מעט והכי חשוב - מפרידה. היא היחידה שמפרידה לי ריס ריס בצורה כל כך יפה, ושממש נותנת תחושה שיש לי הרבה ריסים. ואני אומרת תחושה, כי אין לי.
למרות שהיא כזו גדולה אני לא מתלכלכת ממנה יותר מדי (וגם אם כן, אז יש את הטוש של E.L.F) והשימוש בה קליל וכייפי.


כידוע לכן אני בלוגרית איפור סוררת שפחות מתחברת לצלליות וצבעים מעל גלגל העין, ואם כן אז הולכת על הגוונים הטבעיים. הכי נועז שלי (לא כולל כיתה ו׳ שאמא פינקה אותי בצללית ירוקה והלכתי איתה לכל מקום. איך להגיד את זה במילים עדינות, אני לא בטוחה שהייתי מלכת הכיתה באותם שנים) היא הצללית ששמו לי בביקור ב״מאק״ רחובות, חלקכן חיבבתן וחלקכן העדפתן את המראה הטבעי של בדרך כלל.
שמחתי לקבל את צללית ERA בעלת מראה טבעי לגמרי. כנראה אני לא אמורה להשתמש בה ככה, כי היא ממש כמעט בלתי מורגשת, אלא נועדה לטשטוש או לערבוב עם גוונים אחרים. אבל מה רע לי? צללית טבעית כמו שאני אוהבת, נותנת איזה שהוא אור לעין וגורמת לי להרגיש טוב!


התמונה מהאנסטגרם שלי
המראה הסופי שיצרתי עם שלושת המוצרים בשילוב BB של גרלן וסומק אמור של נארס. מה דעתכן? האם יש מוצר של מאק שאתן אוהבות במיוחד?

גילוי נאות: המוצרים התקבלו מהחברה
SHARE:

2 תגובות

  1. הגוון הזה ממש יפה לך! הוא נראה הרבה פחות זוהר מעליי ;)
    אני אוהבת את הצללית הזו, היא מעולה לטשטושים ואיפורים טבעיים.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.