יום שישי, 20 בדצמבר 2013

גלוסיבוקס סילבסטר כבר כאן!

אפילו לא הספקתי לתהות מה קורה עם קופסאת ההפתעות לחודש דצמבר והנה היא הופיעה. הפעם התכולה הגיעה בקופסאת גלוסיבוקס האופיינית אך בצבע כסוף, בדומה לסילבסטר של שנה שעברה. למרות שהקופסאות הורודות יפייפיות, אני מאוד אוהבת שגלוסי מגוונים כמו בקופסא של חודש נובמבר וכמו עכשיו... האמת היא שהופתעתי מתכולת הקופסא. ציפיתי לקופסא שמורכבת במיוחד מאיפור לרגל המאורע, אבל הפעם התקבלה קופסאת טיפוח במלוא הדרה. למען האמת אני יותר אוהבת כשמגיעה קופסא כזו המורכבת מטיפוח ברובה, והפעם הגיעו גם מוצרים שבדיוק נגמרו לי, אבל חבל שלרגל הסילבסטר לא התקבלו יותר מוצרי איפור. הקופסא הפעם (גלויה 01) כוללת 3 מוצרים בגודל מלא, מוצר מוקטן אך מכובד, דוגמית בושם ו"בונוס".




1) קרם ידיים 417 - גודל מלא. (50 מ"ל, 14.90)
אני תוהה אם לגלוסי יש טעות בגלויה או שמדובר באמת במחיר המגוחך הזה, עבור קרם הידיים האלוהי הזה. אחד המוצרים שהגיעו בהחלט בזמן כי קרם הידיים של סבון כבר נגמר ואת הקרם הרב שימושי של ניוטרוג'ינה לא קל לי לסחוב ממקום למקום כפי שאני אוהבת. אני מכירה את החברה הזו מקופסא אחרת של גלוסי, בה קיבלתי קרם רגליים ואהבתי אותו נורא! הקרמים של החברה הזו פשוט נעימים ברמות מטורפות, כנראה בזכות חמאת השיאה, הויטמינים הפעילים והמינרלים מים המלח שהם מכילים. לקרם יש את אותו ריח טבעי ונעים כמו לקרם הרגליים שהיה לי ואהבתי את שילובי הצבעים בשפורפרת שלו. עוד יתרון מדהים שלו זו הספיגה המהירה. אף פעם לא נתקלתי בקרם ידיים שנספג עד כדי כך מהר. אפילו לא הספקתי לסיים את כל המריחה ולספור עד 3 והקרם כבר נספג לחלוטין. בנוסף, הוא משאיר את הידיים בתחושה קטיפתית וממש ממש נעימה! בקיצור - אם משום מה מישהי מכן לא התחברה אליו בדרך ניסית כלשהו - נא להעביר ללשכתי בזריזות. ואם זה אכן המחיר המקורי שלו ואין שום טעות, אני הולכת לרכוש סטוקים.
2) מסיכת הזנה טבעית לשיער Ananda Bio Cosmetic - מוצר מוקטן (250 מ"ל, 79 ש"ח)
המוצר הזה הגיע כמוקטן אבל יש בו המון חומר והוא יספיק ל6 חפיפות לפחות. בדיוק נגמרה לי מסיכת השיער של KAVA KAVA אז גם המוצר הזה הגיע לגמרי בזמן. הבעיה שלי עם המוצר הזה הוא הריח שלו. אני לא יודעת מה מתוך המרכיבים: חמאת שיאה (לא), שמן ארגן מרוקאי (לא נראה לי), צמח האובליפיכה (נשמע שכן) ושמן לפה אורגני (גם יש מצב) גורם למסיכה הזו להריח ככה, אבל זה פשוט נורא. אחרי החפיפה עם המסיכה הריח לא נשאר - תפסתי לי שני שפני ניסוי והכרחתי אותם לרחרח את השיער ואז את המסיכה - אז זה פחות גרוע, אבל היה לי ממש קשה להינות מהתכשיר. אחרי שימוש בודד לא נראתה תוצאה של החייאת שיער יבש ופגום, אני אשקול להמשיך להשתמש בתכשיר ולראות אם יש תוצאות.
3) סירום לשיער Alfa & Omega - גודל מלא (100 מ"ל, 140 ש"ח)
התכשיר מיועד לשימוש אחרי החפיפה על שיער לח, והרעיון שלו מזכיר לי את UNIQ 1 שאני מאוד אוהבת כפי שאתן יודעות. גם הוא מתיימר לתת 12 יתרונות בתכשיר אחד: לשמור על צבע השיער, להחליק את השיער, לתקן נזקים, למנוע קצוות מפוצלים, להעניק לחות, לחזק שיער שביר, להגן ולמנוע נזקים מהמחליק, להגן מנזקי השמש והכלור, להעניק ברק, להעניק תחושת רכות ומשי, להגן על השיער ממייבשי שיער, למנוע קשרים ולחזק את השיער. אתם בטח תחשבו שאני הוזה, אבל אני בטוחה שהיו לי קצוות מפוצלים ובאמת שאין לי מושג איפה הם עכשיו. השיער בהחלט נעים למגע וללא קשרים, ואני אבדוק אם באמת בחלוף הזמן יש שיפור. התכשיר הזה מצויין לי בגלל המעברים השבועיים שלי מירושלים הביתה ובחזרה, עכשיו אני לא צריכה לסחוב את היוניק ממקום למקום וישאר לי תרסיס בכל בית. מצויין לי!
4) שפתון ספארקס של קרליין - גודל מלא (2 גרם, 105 ש"ח)
השפתון שקיבלתי בצבע סגלגל אבל עדין, מספר 910, וזה נחמד כי עדיין אין לי צבע כזה. עוד לא החלטתי אם אני חושבת שהוא מחמיא לי או לא, אני אשאיר את זה לכם (:
העמידות שלו לא משהו בעיניי, אבל מצד שני הוא לא מלכלך את השיניים וזה כבר נותן נקודות בונוס אצלי. למרות שזה צבע מוזר עבורי, הוא לא זועק מדי או מוזר מדי ואני חושבת שגם בנות שלא מרשות לעצמן לשים צבעים משוגעים יוכלו להתחבר לצבע הזה. הוא הרבה פחות כהה על השפתיים מאיך שהוא נראה.
5) דוגמית בושם "לאב פרי קייס" של ניין ווסט (50 מ"ל, 179 ש"ח. 100 מ"ל, 249 ש"ח)

יש לציין שזו מבחנת הבושם הכי יפה שראתי בחיים שלי. שמחתי לקבל אותה כי היא מהממת, וגם כי לבושם יש ריח מצויין בעיניי. בחודשים האחרונים גלוסי גורמים לי להתאהב בבשמים שהם שולחים, כמו למשל בדוגמית של "קוואלי" בחודש שעבר. הבושם הזה הוא יותר יום יומי מאשר הבושם של קוואלי שהתאים יותר לערב, והוא מתקתק, צעיר ונעים. אהבתי מאוד ואני לא מפסיקה להסניף אותו!
6) בונוס - אולוויז אינפינטי
אני לא מתכוונת לסקור לכן תחבושות בפוסט, אז סליחה מראש. אבל מעשה יפה מצדם היה לשלוח לנו דוגמית וגם קופון הנחה. אם מישהי התנסתה - אתן מוזמנות לשתף אותי.
זו הייתה קופסאת הסילבסטר לשנת 2013! אם גם אתן רוצות לקבל אותה ו \ או קופסאות אחרות, אתן מוזמנות להיכנס לאתר של גלוסיבוקס ולהינות מקופסאת הפתעות בכל חודש.
אני אוהבת קופסאות שיש לי שימוש בכל אחד מן המוצרים שהן מציעות, ולהכיר חברות חדשות כפי שקרה בקופסא הזו. האם גם אתן אהבתן את הקופסא החודש? או שהייתן מעדיפות קופסאת איפור?
גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה
SHARE:

6 תגובות

  1. אחלה סקירה :)
    ממש אהבתי את הריח של קרם הרגליים הזה, זורם גם ליידים. ורק 15 ש"ח? איפה קונים??

    לדעתי הצבע של השפתון קצת "זקן", יש לך שפתונים (מפוסטים אחרים) שמחמיאים לך פי מיליון יותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הביקורת הבונה בנוגע לשפתון! לגמרי התלבטתי :)
      הקרם ידיים הזה נדיר שבנדירים.

      מחק
  2. קופסא נחמדה, ציפיתי ליותר 'וואו' החודש, לקראת סוף השנה. קופסא קודמת היתה מוצלחת יותר בעיני.

    השבמחק
    תשובות
    1. אישית אני אוהבת קופסאות טיפוח, אבל גם אני ציפיתי ליותר גלאם, ופשוט יותר מהקופסא הזו

      מחק
  3. אני אהבתי את השפתון. לדעתי הוא מחמיא לך

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.