יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

יוסי ביטון - השם והאגדה

אני לא יודעת לנווט. הנה, אמרתי את זה. לא בפריז וגם לא בתל אביב. זה התפקיד של החבר. מה כבר בקשו ממני לעשות? לחנות בחניון מסויים וללכת אל עבר החנות של יוסי ביטון? איך רק אני יכולה להפוך את רחוב ״בן גוריון״ ל״בן יהודה״ ולאחר איחור לא אופנתי במיוחד של חצי שעה? בקיצור, מזל שאין ניווטים בפסיכומטרי. ומזל שהמאפרת והעובדים החמודים של החנות בסניף תל אביב (בן גוריון כאמור) וגם קבוצת בלוגריות מצומצמת ואיכותית די אוהבים אותי. כי הם לא כעסו. וכי הם השאירו לי אוכל. יש מעשה אוהב יותר מזה?





על המוצרים של יוסי ביטון שמעתי די הרבה אבל מעולם לא יצא לי להתנסות. לאחרונה הושקה הקולקציה שלו "BE COSMIC" שבהחלט הייתה תירוץ מספק להיכרות! לכן, אף פעם לא מאוחר, ובנוסף אחרי האיפור המושקע שנעשה לדוגמנית בהחלט בא התאבון...
שלושה מוצרים קיבלתי מיוסי ביטון כדי לסקר עבורכן ואחד קניתי מכספי, ואני בוחרת להתחיל דווקא בו.
ליפסטיין Longlasting Lipcolor גוון 31
ברגע שהטוש המופלא הזה הונח על שפתיה של הדוגמנית הפסקתי לרגע לבלוס והתפעלתי. מה - זה - הדבר - היפייפה - הזה - ?! ליפ - סטיין למי שלא מכירה הוא בעצם "מכתים שפתיים". המטרה שלו היא אינה לתת צבע מלא או ברק או כל מה ששפתון עושה, אלא לתת צבע (עדין בדרך כלל) לשפתיים שדוהה במהלך היום ומשווה מראה טבעי כמו שאני אוהבת. במהלך האיפור, המאפרת השתמשה בו כבסיס לשפתון בגלל העמידות המטריפה שלו (בכיף 14 שעות הוא לא זז מהשפתיים שלי. בדקתי) אבל אני אוהבת להשתמש בו בכמה סיטואציות: * ימים שאני רוצה מראה טבעי או מודגש יותר לעיניים * ימים שאסור, אבל אסור שהשיניים שלי יחליטו להיצבע להן * ימים שלא בא לי להתאפר. הליפ סטיין והמסקרה עושים את העבודה ואני מסודרת. מאוד אוהבת את הצבע שלו גם כשהוא דוהה והמוצר הזה הוא מנצח מבחינתי ופשוט חובה.

מייק אפ Fluid Foundation WP Extra Matte בגוון FL01

היה לי נוח לעבוד עם המייק אפ והוא נמרח בצורה אחידה ונוחה. עד שחברות לא העירו לי לא שמתי לב שאני נראת מעט "מקומחת" איתו וזה בהחלט הוריד לי ממנו. חבל, כי העמידות שלו מצויינת!
איילינר Precision Liner בצבע שחור


מוצר האיפור הכי פחות שימושי אצלי הוא האיילינר. לא בגלל שאני לא יודעת לשים, אני דווקא מורחת לא רע, אני פשוט חושבת שזה לא מחמיא כל כך למבנה העין ה"דגית" שלי, ואני מכפרת על כך עם מסקרה שווה.
מה שכן, יאמר לזכותו, שהוא נמרח בצורה מדוייקת ונוחה, והיה קל אפילו לעקומה שכמותי לעבוד איתו. אם את מחפשת איילינר, בהחלט כדאי לבדוק אותו.
שפתון "ליפ קליפ", גוון LC2

על השפתון של יוסי כתבתי כבר בפוסט החורפי והוא מקבל כאן מקום נוסף של כבוד. אחד השפתונים האהובים עלי ביותר בזמן האחרון. הגוון מיוחד, העמידות הסבירה וגם המריחה החמאתית שלו מכפרים על הלכלוך בשיניים בדקות הראשונות ואני מוצאת את עצמי משתמשת בו המון. עוד קטע מדליק שלו הוא צורת הפתיחה שלו - על ידי לחיצה פנימה (קליק) שפתון הליפ קליק נפתח ומתגלה במלוא הדרו.
התאפרתי יוסי ביטון :)
האם יצא לכן להשתמש במוצרים של יוסי ביטון? גילוי נאות: מייק אפ, שפתון ואיילינר התקבלו מהחברה
SHARE:

4 תגובות

  1. הצחקת אותי בתיאורי כישורי הניווט שלך!
    הליפסטיין והשפתון נראים יאמי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. יאמי פלוס!
      והניווט... לא יאמי ולא נעליים ;)

      מחק
  2. מה המחירים של המוצרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה:
      ליפסטיין – 90
      שפתון ליפקליק – 88 שח
      מייק אפ – 210 שח
      איילנר משרטט - 90

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.