יום שישי, 15 בנובמבר 2013

ניוטרוג'ינה וגן העדן

יום בהיר אחד ושטוף שמש (בשונה לגמרי ממזג האוויר הסגרירי שתקף אותנו לפני כמה ימים, וגרם לי לשלוף את הלק של SECHE החוצה) לקחתי לי חופש מלימודי הפסיכומטרי המתישים ועשיתי את דרכי אל הריבר סייד בתל אביב. שם, במסווה השקה לסדרה החדשה "דיפ מוייסט" - או לאלו שקיבלו (או יקבלו) יותר ממני באותו מבחן ארור - Deep Moisture, חברת ניוטרוג'ינה ובראשה כנרת המקסימה הפיקו גן עדן.




נתחיל מהאוכל. שזה כמעט הדבר החשוב ביותר לבחורות שמנות נפשית. אהמ. אני. הכל היה מסודר בצורה כזו יפה ומפתה, והטעם כמעט השכיח ממני את העובדה שיש מסאג'. אפילו לא הספקתי לסיים את הצלחת והתור שלי לרפלקסולוגיה מפנקת עם המוצרים החדשים שבסדרה הגיע. כפות הרגליים והרגליים קיבלו עיסוי מפנק וממריץ (את הדם, תרגעו.) והבחורה המקסימה שפינקה אותי היתה מתוקה להפליא. הקרם נספג בקלות רבה בעור ולא הותיר לי רגליים שומניות, אך את כפות הרגליים ניגבתי... בכל זאת, יש פאדיחות שכדאי להימנע מהן.
אז מה בעצם היה לנו שם?
בשבועות האחרונים נטרוג'ינה משיקה סדרה חדשה שכאמור נקראת "Deep Moisture" = לחות עמוקה עפ"י גוגל טרנסלייט. נו, כבר תרגמתי! לפחות תעשו כאילו זה מסביר גם לכן כדי שלא אשאר לבד. הסדרה הזו מצטרפת לסדרה הנורווגית המצליחה של ניוטרוג'ינה, והיא כוללת שלל מוצרים וביניהם: תחליב גוף לעור יבש, תחליב גוף לעור יבש ורגיש וקרם רב-שימושי הנספג במהירות. מוצרי הסדרה החדשה חודרים לעומק 10 שכבות בתוך העור, נועלים את הלחות בפנים ומסייעים לשמר את המים בעור ובכך תורמים ללחות ולגמישות שלו.
45 ש"ח. להשיג בסופר פארם
אני אוהבת למרוח קרם לחות כשאני יוצאת מהמקלחת, כשהגוף נקי. לאחרונה סיימתי לקחת כדורים שמאוד ייבשו לי את העור, ובתוספת מזג האוויר הבלתי מוסבר הזה אני יוצאת שוב למלחמה נגד היובש. תחליב הלחות של נטרוג'ינה מהסדרה החדשה המיועד לעור יבש עשה בעור שלי נפלאות. הוא ריכך אותו והעניק לחות כייפית. דווקא בגלל שאני מורחת קרם ישר לאחר המקלחת חשוב לי שהקרם יספג מהר ואני אוכל לחזור לטרנינג החמים שלי כמה שיותר מהר. גם פה התחליב עמד בגבורה ובפעם הראשונה מזה הרבה זמן הוא לא הציק לי במכנסיים! בנוסף היה לו ריח פשוט עדין וכייפי - לא איזה קוקוס גרנדיוזי או תמרים או איריס או וואט אבר. כיף!
45 ש"ח. להשיג בסופר פארם
את אותו התחליב בגרסה שמותאמת לעור יבש - עדין נתתי לאמא שאוהבת מאוד להתמרח ושום ריח לא נסבל בעינייה. בגלל שהתחליב מותאם לעור רגיש, אוטומטית הוא מגיע ללא בישום ולכן התוצאה עבורה ועבור מי שרוצה להשאיר את תפקיד הבישום לבושם החדש שלה - היא מעולה. גם התחליב הזה נספג בקלות ובמהירות בעור, מלחח אותו - שלא יהיה צמא המסכן, ועושה עבודה מעולה. הוא מגיע בצורת משאבה כמו תחליב הלחות לעור יבש, צורה שנוחה מאוד לשימוש, ומוציאה כמות מדודה בכל פעם.
41 ש"ח. להשיג בסופר פארם
הקרם הרב שימושי דואג כמו כל הסדרה ללחות עמוקה, והייחוד שלו הוא התאמתו לכל איזור בגוף. כן כן, אפילו לעור הפנים. בד"כ אני נמנעת ממוצרים שכאלה למרות החיים הקלים, כמו שמפו ומרכך יחד - פשוט כי אני חושבת שלכל מוצר צריכה להיות הייחודיות והטוב ביותר שלו. חשש נוסף היה לי בנוגע לעור הפנים הוא שהרי הפנים המפונקות והעור שלהם מצריך קרם פנים המותאם במיוחד אליו! למרות זאת הוא קיבל צ'אנס (ביקש כל כך יפה) ומרחתי אותו אחרי שטיפת הפנים ולפני השינה, כי דווקא אז אני אוהבת לשים קרם יחסית כבר על מנת שבבוקר הוא יהיה מלוחח מספיק ולא יווצרו קילופונים. אני מודה שהופתעתי, כי ציפיתי לעיסה לבנה שתימרח על הפנים שלי, אבל זה לא קרה, והקרם, אפילו לפני שהספקתי להיכנס למיטה כבר נפג כולו בעור. אמנם העור היה עוד קצת שומני, אבל בבוקר העור מלא בלחות וכבר אין זכר לשומניות.

למרות שהשימוש בו פחות נוח מהשניים האחרים, כי לעומתם הוא לא מגיע במשאבה, הקרם הזה יכול להיות מצויין לנסיעות וטיולים, שכן במקום לסחוב - קרם לילה, קרם גוף וקרם ידיים - זה מגיע הכל ב1.
מכירות את החברה? האם תתנסו בסדרה החדשה?
גילוי נאות: הוזמנתי להשקה והמוצרים התקבלו לסקירה.
SHARE:

8 תגובות

  1. אני כל כך מתה על החברה הזאת! עכשיו בא לי לנסות את הסדרה הזאת גם!

    השבמחק
  2. לחברה בהחלט יש מוצרים מעולים (למרות שהיו לי כמה נפילות). אבדוק את העניין בקרוב:P

    השבמחק
  3. אני משתמשת בסדרת האשכוליות שלהם,
    אבל שאר מוצרי הניקוי שלהם חזקים מדי ומעוררים רגישות שבכלל לא חשבתי להסתכל על הלחויות.
    האמת שזו ללא הריח מעניינת אותי, והרב תכליתי זה פשוט משהו שטוב שיהיה בהישג יד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצאתי את הרב תכליתי כיעיל ביותר, ממש מרוצה ממנו ומהסדרה באופן כללי :)

      מחק
  4. אמא שלי מאוד אוהבת את ניוטרג'ינה וקצת הדביקה אותי בזה. היא המליצה לי בזמנו על הקרם ידיים שלהם והוא באמת מצוין וגם נתנה לי את הקרם גוף הזה בשנה שעברה אחרי שהיא הזמינה כמה כאלה במיוחד מחברה שלי והשתמשתי בו קצת בחורף הקודם..כתוב עליו בגרמנית אבל נראה לי שזה ההוא לעור יבש ולא רגיש כמו אצלך בתמונה מימין. היא ממש אוהבת אותו, אני זוכרת שמשהו בניחוח שלו קצת הפריע לי אבל הזכרת לי להוציא אותו ולתת לו צ'אנס נוסף.

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.