יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

XOXO, Gossip Girl

ליודעות הדבר וגם לקוראותי הקצת פחות מעודכנות, בחודשיים האחרונים שמתי פעמיי אל עיר הקודש. שנה בעיר הזו עוד לא הרגה אף אחד ובטח שלא תהרוג אותי, חובבת ירושלים מושבעת. אז למה אני מספרת לכן על תשוקתי לבירה? בעיקר בשביל שלא תזיעו (קולקציית חורף, בכל זאת) ...
עוד בימי הראשונים כירושלמית הוזמנתי לבוקר יום שישי נפלא בקניון רמת אביב בחנות הבגדים והנעליים GOSSIP.
אז נכון שאני אוהבת את ירושלים... אבל לחזור לביקור בעיר הגדולה תמיד כיף! גוסיפ היא חנות בוטיק בקניון רמת אביב וייבואנית המותגים: tkees ,Muubaa, agua bendita, hudson jeans hale bob, johnny was. כל מותג מתמקד בסגנון שלו ויחד הם יוצרים מגוון יפייפה ומעניין בחנות.

BIYA

ביאה ריימר (מבית johnny was) מקרינה בקו העיצובים שלה תשוקה, השראה ויצירתיות יחד עם משחקים אומנותיים של גרפיקה, בד, אומנות שבטית, הסטוריה ופולקלור. קו העיצובים שלה מעניין, מקורי, קלאסי וחוצה זמנים וטרנדים. מתאפיין בגזרות מתוחכמות ורקמות מרגשות במראה נועז וייחודי. באופן טבעי הקולקצייה הנצחית הזו הותאמה לאישה שאוהבת את הלבוש שלה רומנטי ומעודן. ביאה רואה בלקוחה שלה אישה מקורית, שלובשת את הבגדים שלה גם ביום וגם לערב בשילוב של כפכפי נוחות מחד או מגף עקב דרמטי.

Muubaa



מותג המתמחה באופנת בגדי עור לנשים וידוע כפורץ גבולות ומעורר השראה לאפשרויות חדשות. מתוך רצון להימנע מליפול לסטראוטיפים של קטגוריית הביגוד אליה משתייך המותג, יצרו המעצבים נורמת אופנה חדשה על ידי הגדרה מחדש של אופנת בגדי העור, תוך שהם מקפידים על קולקצייה מעודנת ומלוטשת במטרה שיהיו חלק בלתי נפרד מהמלתחה. הם עושים שימוש בעור בדרכים שעולות על כל דמיון: התאמות, חיתוכים וגימורים מעניינים הם חותמת האיכות של המותג. מעיל בד עם שרוולי עור של החברה מצא חן בעיניי מאוד אבל לצערי פחות בעיניי הכיס שלי ;)







עוד יתרון לחנות "GOSSIP" היא העובדה שרוב הפריטים מיוצרים בכמויות קטנות ולא מסחריות, וכך רוב הסיכויים שלאתתקלי ברחוב בבחורה שלבושה כמוך. לאוהבות הפרטים הקטנים....

כשהגענו באותו הבוקר קולקציית החורף עדיין לא הגיעה בשלמותה, אך ממה שיכלתי להתרשם היא מבטיחה ביותר עם בגדים וגזרות יפייפים. בימים אלה היא מטפטפת לחנות (שממוקמת בקניון רמת אביב). ואם כבר, אולי יעזרו 50-70% הנחה על קולקציית הקיץ? הייתי בודקת ;)


יכולות למצוא אותי?


XOXO, GOSSIP GIRL
SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.