יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

סקירת קופסאת גלוסיבוקס לחודש ספטמבר - זהירות, ספויילר!

כמה ימים לפני החג האחרון בסאגת סוכות, חג שמחת תורה, דפק על דלת ביתי השליח ונתן לי קופסא מלאה בכל טוב לחג. בדרך כלל אני מקבלת את קופסאות היופי מוקדם וסוקרת לכן במהירות האפשרית. הפעם השליח הנחמד שרצה לראות אותי מחייכת כי הקופסא הגיעה בדיוק לחג הגיע קצת באיחור, ולכן לאחר ספויילרים רבים ברחבי הרשת הרשתי לעצמי לסקור את המוצרים לאט לאט ובדקדוק. גם אני כרוב הסקרניות כבר קראתי סקירות רבות והייתי די משוכנעת שאני יודעת מה תכלול החבילה שלי, אבל הופתעתי לגלות חבילה שווה ביותר שמתאימה לי בול! גלוסיבוקס רק משתבחים מחודש לחודש, שכן גם קופסאת אוגוסט הייתה מצויינת. הקופסא שלי  (גלויה מס' 08) כללה 7 מוצרים (אחד מהם לא אסקור לכן עקב בקשתם של גלוסיבוקס) מתוכם 2 בגודל מלא, דוגמית אחת והשאר בגודל נסיעות שבהחלט מספיק למספר התנסויות.
אז חסל ברברת, הנה הקופסא שלי:





1) סרום טיפוח של סבוקאלם - גודל נסיעות 10 מ"ל (60 מ"ל, 100 ש"ח)
עפ"י החברה: סרום טיפוח מרוכז ומעודן שמיועד להרגעת העור ומעניק לו בו זמנית לחות מפנקת.
אחרי השימוש בו אני בהחלט יכולה להעיד שהוא נספג במהירות וזה תמיד כיף, ושלמרות הריח הטיפה מעצבן שלו (למזלו יש לציין שהוא חלש ונעלם במהירות) הוא משאיר את העור גמיש, נעים ורענן ממש. אהבתי ואני מוכנה להבליג לו על הריח (:



2) מגבונים להסרת לק של LAKA - גודל מלא (32 מגבונים, 15 ש"ח)
את המוצר הזה של חברת הלקים ומניקור האקספרס לא ראיתי בשום סקירה אחרת ושמחתי שהצליחו להפתיע אותי.
פתחתי את הקופסא בדרכי לטיול מהנה עם המשפחה והחלטתי לנצל מיד את המוצר הזה שמצויין לשימוש "TO GO". אמנם היה לי לק עם נצנצים (צפו לפוסט ביום שישי) ולכן לא היו לי הרבה ציפיות ממנו, אבל להפתעתי הוא עמד באתגר - אמנם לא בקלות, אבל הצליח להסיר את הלק והנצנצים.
כל כך התלהבתי שישר הורדתי את הלק ברגליים.
אל דאגה, הם נמרחו מחדש מיד כשהגעתי הביתה.
מוצר כייפי ביותר!




3) לק ליידינג ליידי של אסי - גודל מלא (13.5 מ"ל, 51 ש"ח)
ואם בלקים עסקינן...
כמובן שאי אפשר להישאר אדישים למראה לק של אסי בחבילת היופי.
אמנם הלק שייך לקולקציית חורף של שנה שעברה (אוי גלוסי אם רק הייתם מפנקים אותנו בלק מקולקציה עכשווית!), ואמנם כבר יש לי אותו מאירוע ביוטי סיטי, אבל כשהוא התבונן בי במבט רב משמעות מהחבילה מיד שכחתי הכל.
כמה שאני אוהבת את הגרסא של אסי - בעלת המברשת הרחבה. הוא נמרח בקלות ובצורה אחידה ולא מיימית מדי והפורמולה שלו מצויינת. כנ"ל העמידות (ביחד עם טופ GOOD TO GO של אסי כמובן) הוא החזיק על אצבעותי ארבעה ימים (!) עד שנמאס לי והחלטתי להחליף. כיף!



התעלמו מהגודל המוקטן, זהו הלק מאירוע ביוטי סיטי


4) קרם לחות של WELEDA - גודל נסיעות 7 מ"ל (30 מ"ל, 110 ש"ח)
הקרם של ולדה התקבל ב"גודל נסיעות" ולפי דעתי 7 מ"ל זה גודל מכובד להתנסות במוצר. הפעם מדובר בקרם לחות קל, טבעי ואורגני מסדרת האיריס, שמתאים לעור רגיל עד מעורב.
אמנם העור שלי לא עומד בקריטריונים כי הוא מעורב - שמן, אבל המוצר שמכיל תמצית אורגנית אמורה לספק עפ"י גלוסיבוקס לחות טבעית, מניעת יובש ואיזון של עור הפנים.
התיאור נשמע מבטיח, אך בזמן שפתחתי את השפורפרת הקטנה אפי החביב הריח ריח ממש לא חביב (אולי אני לא אוהבת אירוסים?) שהעלה בי ספקות לגבי המשך השתמשותי במוצר.
המוצר בהחלט עומד בהבטחה - לגמרי אפשר היה להרגיש את הלחות הטבעית ואת העור קצת יותר מאוזן. על הריח עוד לא הצלחתי להתגבר לצערי....



5) מסקרה "בייבי דול" של איב סאן לורן - 2 מ"ל (5 מ"ל, 201 ש"ח)
אחרי שראיתי את הספויילרים הראשונים על קופסאת ספטמבר אחזה אותי התרגשות רצינית לגבי המסקרה הזו. אני ממש מבסוטית מגלוסיבוקס שצרפו לקופסא מוצר יוקרה, וממש לא מפריע לי שהוא בגודל נסיעות, שבמקרה הזה די קרוב לגודל המלא (2 מ"ל ו5 מ"ל).
לקראת יציאה היום בערב החלטתי לזנוח את המסקרה הקבועה שלי בזמן האחרון, מסקרת WINGS של לוריאל, ולהתנסות במסקרה הזו.
למרות המברשת הקצרה (בכל זאת, גודל נסיעות) ראש המברשת היה בגודל מצויין עבור הריסים שלי ונמרח בקלות וביעילות. המסקרה שמתיימרת להעניק נפח ואפקט של ריסים מלאכותיים במראה בובתי בהחלט עשתה את העבודה, נתנה אשלייה של ריסים רבים ועיגלה אותם בצורה מופתית. בנוסף, למרות שמרחתי הרבה שכבות לא נראה ולו גוש אחד! העמידות שלה גם הייתה מעולה והיא נמרחה רק אחרי 6 שעות ביחד עם כמה דמעות שלי. (אל דאגה, עדיין לא זרקו אותי ופריז עדיין באופק. בסה"כ בכישרון רב נדחפה לי אצבע לעין).
בקיצור, נראה שמצאתי את היורשת הראויה למסקרה של לוריאל...



6) דוגמית בושם לאברדוז טאטו של דיזל - 1.5 מ"ל (50 מ"ל - 428 ש"ח, 75 מ"ל - 590 ש"ח)
אני מודה, אני די קשה עם בשמים.
ובכל זאת, זו הקופסא השנייה של גלוסיבוקס שאני מסקרת עבורכן וגם השנייה שבה אהבתי במיוחד את מבחנת הבושם שהייתה בה. הבושם מתוק - חמוץ אבל לא מידי, הוא רענן ונעים.לי נשאר רק לקטר שנשאר בקושי רבע מבחנה אחרי השפרצה בלתי פוסקת. מהמם!




אגב, שמתן לב שהתמונות צולמו בהשראה של סתיו, כיאה למעמד? סוף סוף אפשר לנשום לרווחה!
את הקופסא ניתן לרכוש במחיר של החל מ75 שקלים באתר של גלוסיבוקס: http://bit.ly/19KsowI.
אז מה דעתכן על הקופסא החודש?



גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה

SHARE:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Miryam Gadiel | All rights reserved.