יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

פוסט יום הולדת (שאנל? מישהו אמר שאנל?)

איך אני אוהבת את התאריך הזה. א' בתשרי. ראש השנה. ואני אתן גם רמז, האהבה העזה לא קשורה דווקא לראש של דג או לרימון. טוב, אולי גם קצת, אבל הכי הרבה אהבה מוקדשת לכך שלפני 19 שנים, בדיוק בתאריך הזה הגחתי לעולם.
אז לרגל המאורע המשמח עד מאוד (תודו ש19 נשמע הרבה יותר גדול מ18) אחי המקסים, החתיך, המתחשב והמתוק (בשנה הבאה בדיוק באותו התאריך, כן?) קנה לי את לק השאנל הראשון שלי.
ונכון, אני בחרתי את הצבע. ונכון, אני ביצעתי את ההזמנה עצמה. אבל היי, למה להיות קטנונים? יש לי לק של שאנל!
אני מודה, הוא הגיע 15 יום (ספרתי) לפני תאריך יום ההולדת. וכן, נהגתי להציץ בו מדי יום ולחשוק בו עד מאוד.
טוב, לא כל יום, אני רק חצי משוגעת (אובססיבית נשמע יותר טוב? אולי מכורה) בערך פעם בשלושה ימים. עד שהוא נחת כרעם ביום בהיר על השולחן שלי מלווה בפרפרים בבטן. היום הלא בדיוק בהיר הזה שיותר נוטה לשרבי הוא היום אם תהיתם, 4.9.2013 (כדי שאוכל להתכונן נפשית), ושינסתי את מותני והתחלתי במלאכה.





לתוהות:
הלק מחזיק כבר כ4 ימים ללא צ'יפים והתקלפויות ונראה ממש כאילו מרחתי אותו באותו היום.
אני סופר מרוצה!
מה דעתכן על מתנת יום ההולדת שלי? חג שמח 3>
SHARE:

8 תגובות

  1. הצבע פשוט מושלם!!! בא לי גם...

    השבמחק
  2. מזל טוב מותק ותתחדשי! :) שנה טובה!

    השבמחק
  3. לק שאנל הוא באמת סיבה למסיבה ואם ביום הולדת אז זו מתנה מקסימה. האיכות שלהם נהדרת והם נשארים לשנים.
    מזל טוב יקירה, ניחמד לחגוג יום הולדת בסימן של התחלה.

    השבמחק
  4. מזל טוב מותק!
    הגוון מקסים וכל הכבוד לאח שלך שידע בול מה לקנות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מקסימה! ואח שלי בהחלט שיחק אותה הפעם ;)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.