יום שני, 12 באוגוסט 2013

סקירת חמשת המופלאים של OPI (קולקציית סאן פרנסיסקו)

אקדים ואומר שהתמונות הבאות מבאסות לצפייה. כבר שבוע שאני לא מתהדרת בציפורני הדי ארוכות שאני כ"כ אוהבת, בגלל שציפורן אחת החליטה לחרוג ממנהגה ובאופן לא צפוי בעליל - להישבר. אז נכון, לא קיצרתי את ציפורני כי זה הטרנד החם לסתיו - חורף 2013. ונכון, הלקים המטריפים שאני הולכת להציג בפניכם יותר יפים עם ציפורניים קצרות. אבל היי... להתלונן ולהתגעגע תמיד אפשר.

כפי שאתן בטח זוכרות נכחתי באירוע ההשקה של קולקצית "סאן פרנסיסקו" (סתיו - חורף 2013) של חברת הלקים OPI ברשת אפריל, ושם פונקתי במריחת צבע מקסים אחד שאהבתי מאוד, וגם בסט של 4 מניאטורים מהקולקציה. לשבחם של OPI ושל מי שהחליט איזה לקים ינכחו בקיט יש לציין, שהוא פרגן ובגדול. בקיט מצויים אמנם שני לקים "רגילים" אך גם שני לקים מאוד מיוחדים, מה שלא נפוץ ברוב הקיטים השונים. אז קבלו במחיאות כפיים (אני אסתפק גם בתגובה בסוף) את המופלאים מהקולקציה:


Lost On Lombard הוא אדמדם מושחר שחוטא לכיוון הבורדו. נאטם לגמרי אחרי שתי שכבות ובעל גימור מבריק שפשוט  כיף להסתכל עליו. מכיוון שבקיט הלקים מוקטנים, כך גם המברשת קטנה ודקה מאוד, ואני אישית מעדיפה מברשת עבה. עם זאת המברשת הדקה הגיעה לכל מקום בציפורן והמריחה הייתה אחידה. הפורמולה מצויינת.




Peace & Love & OPI הוא סגול חציל ירקרק - הולוגרפי עפ"י ההגדרה, אך אם שואלים משהו מן השורה (כגון אחי בן ה16) הוא פשוט ירוק מוזר. טוב, אולי אחי לא הייתה דוגמא מספיק טובה כי הוא ביחד עם החבר במחנה הלקים-הם-לקים-רק-אם-הם-בצבע-ורוד-ואדום.
עכשיו נגיע אל בנות המין היפה שמבינות עניין ונגדיר אותו כמו שצריך: ירקרק כהה ביחד עם סגול חציל ומעט אפור, בוהק ומיוחד. בכל זווית שמסתכלים עליו הוא פשוט נראה מעולה ומחמיא. הוא נאטם לחלוטין כבר בשכבה הראשונה אך אני בחרתי להוסיף עוד שכבה - ליתר ביטחון. המריחה נוחה והפורמולה כיפית, וסתווי תהיה ההגדרה הכי טובה עבורו.




* In The Cable Car-Pool Lane בורגונדי (צבע יין) סגול עם גימור קרמי חלק ומבריק. צבע שאני מאוד מאוד אוהבת לחורף ושמחתי שהופיע בקיט. אותה פורמולה נעימה ואותה מריחה מסודרת. צבע בנאלי לכאורה אבל מרשים עם טא'צ מיוחד. אומץ בחום ואהבה!



* Muir Muri On The Wall קצת קשה לי להחליט את מי מהלקים אהבתי יותר אבל הוא בהחלט באחד המקומות הראשונים. סגלגל עם שימר זהוב שנראה פשוט יפה על האצבעות.





הוא נורא הזכיר לי את פאשיוניטה סיסטר של סיאטה כשהסתכלתי בבקבוק, ולאחר המריחה אם לא מסתכלים ממש טוב, קשה להבדיל.
מה אתן חושבות?



לא, אני לא תימניה, וכן גם התקלחתי אתמול (פעמיים!) התוצאה של האצבעות המושחרות הן בעיקבות פילטר באינסטגרם על מנת שתוכלו לראות את ההבדל טוב יותר. עוד לא עוקבות אחרי באינסטגרם? miryamgadiel


אחרון אחרון חביב הוא Embarca-Dare Ya! שכבר כתבתי עליו בפוסט על ההשקה, כי הוא זה שנבחר להימרח על ציפורני. אז מצד אחד אני שמחה שיצא לי להתנסות כך בחמישה לקים ולא בלק שחוזר על עצמו, ומצד שני אני נורא מבואסת מכך שאין לי אותו בצורה נגישה למרוח מתי שיתחשק לי. אבל הכל בר תיקון ואני לגמרי מתכננת לרכוש גם אותו.




ואם גם אתן מעוניינות לרכוש מהלקים של OPI, את הקולקציה החדשה וגם ישנות יותר ניתן להשיג עכשיו לא רק במכוני יופי אלא גם ברשת "אפריל" ב65 שקלים.




גילוי נאות: הלקים התקבלו מהחברה
SHARE:

4 תגובות

  1. הלקים מדהימים , אהבתי את הסגול האחרון - מעלף!

    השבמחק
  2. סקירה כיפית ומצוינת !
    אני אהבתי את Muir Muri On The Wall. גם עבר לי בראש יותר שהוא דומה לפשיוניסטה. יופי של השוואה עשית :)
    את Peace & Love & OPI בהתחלה פחות אהבתי..אבל פתאום עכשיו הוא נראה לי ממש מדליק. אני אוהבת גוונים בלתי ניתנים להגדרה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה !
      וגם לי לקח זמן להתרגל אליו, אבל בסוף זה הצליח ובגדול ;)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.