יום שני, 1 ביולי 2013

ביוטי סיטי 2013- פעם ראשונה וממש לא האחרונה

ביום רביעי 26.6 הייתי לראשונה בביוטי סיטי בגני התערוכה ת״א.
אמנם הפוסט מתפרסם קצת באיחור (יום רביעי עד יום שני) אבל מה לעשות, הייתן סקרניות נורא לגלות מה קיבלתי הפעם בקופסאת ההפתעות של גלאם גורו.
הביוטי השנה נערך בסימן ״פריז״ והתפאורה הייתה מושקעת ויפה ביותר!
הגעתי עם שתי חברות ולא בתור בלוגרית, אלא בתור בחורה מהמניין שמחזיקה כרטיס ״לייף סטייל״.
כשחזרתי מהאירוע להפתעתי, רוב הפוסטים המוחלט שקראתי על ״ביוטי סיטי״ היו מבלוגריות ממש ממש לא מרוצות.
נכון, אמנם היו תורות, אמנם היו הרבה אנשים (למרות שלגמרי ברמת הנסבל) אמנם היו דיילות קצת (הרבה) מציקות בחלק מהדוכנים, אבל למה הן ציפו?
לאירוע שמחלקים דברים חינם?
לאירוע שינכחו בו 20 אנשים?
זה הרי היה צפוי אפילו בשבילי שזו הפעם הראשונה שלי באירוע ביוטי סיטי.
אז לשיקול הקוראים: פוסט מתמרמר לא תמצאו פה, פוסט עם החוויות שלי (טובות ברובן) בהחלט כן.

עם ענבל וליאורה המקסימות, הולכות לכבוש את פריז
בכניסה לבניין חיכו די הרבה עמדות לבחורות המחזיקות כרטיס לייף סטייל על מנת להדפיס את השוברים. כשאנחנו הגענו (18:00) לא היה תור בכלל, לקחנו את הכרטיסים והתכוננו לחוויה.
כבר בכניסה הרגשנו במיני פריז- מהשווקים החמודים שהציעו תכשיטים ו״ציירי רחוב״ שציירו קריקטורות בביתנים של אסתי לאודר, ג׳ייד ועוד. (הותנו בקנייה של סכום כלשהו) עד מגדל אייפל מואר ושער הניצחון היפייפה.
הביתן הראשון שלכד את תשומת ליבנו (או ליבי, בכל אופן) היה של ״קליניק״.
כשנכנסנו לביתן ניגשה אלינו דיילת סופר נחמדה (עניין די נדיר) והציעה עזרה. שאלתי לגבי הצ׳אבי סטיק אינטנס (המשופר) - שהיה במבצע של 2 ב149 שקלים. אני וחברתי ענבל התחדשנו כל אחת בצ׳אבי אינטנס בגוון 03 וקיבלנו ערכת דוגמיות של שלושת השלבים.


האכזבה מצד קליניק הייתה בגזרת המקרונים. כן כן, קליניק המקסימים חילקו את העוגיות הכל כך מזוהות עם צרפת לכל מי שחפצה. כשרות לא הייתה מילת המפתח במקרונים, וכששאלתי את הדיילת שעמדה באיזור תשובתה הייתה ״ממש לא״. לא יודעת איזה מרכיבים נוראיים יש במקרונים האלה שזיכו אותם בתשובה הזו, אבל לא נתתי לזה להעיב על האהבה לקליניק ולצ׳אבי החדש. וחוץ מזה, חסכתי כמה קלוריות ;)

הדוכן הבא היה של רבלון- רציתי לרכוש את מייק אפ ״קולורסטיי״ המצויין שלהם שקיבלתי בגודל קטנטן באירוע מוצר השנה אך המבצע לא היה משתלם לטעמי (2 ב188 / 1 ב30% הנחה / מייק אפ + שפתון ב130) והדיילת המומחית לא הרפתה לרגע עד שנאלצתי לברוח משם.

לאחר מכן הגענו לדוכן של לוריאל ששם גם היה מותג הלקים האהוב עלי ״אסי״.


בלוריאל היו מבצעים שווים:
קיט של שלושה לקים מוקטנים של אסי מקולקציית חורף, ב59.90 במקום ב100 שקלים - ובקנייה של הקיט הזה מגיע מנוי ל״פנאי פלוס״ ל4 שבועות. בנוסף, מי שקונה בלוריאל ב59.90 ומעלה ועושה לייק בעמוד הפייסבוק של ״לוריאל״ קיבלה לק מוקטן שלהם במתנה.


מכיוון שלי כבר היה את ה-Beyond cozy ואת ה-Snap happy, וחברותי רצו את הצבעים האלה בדיוק - התחלקנו וכל אחת קיבלה לק מוקטן במחיר שווה. (סוף סוף יש לי ליידינג ליידי!)

הלק של לוריאל שקיבלתי במתנה- גודל מוקטן. מס' 102

ובאומנותיות...

Leading lady 246 מוקטן



בשורה התחתונה - לוריאל שחקו אותה

כשהרעב החל להציק הלכנו אל דוכני האוכל שעוצבו כפריזאים לחלוטין, אבל ממש לא הצדיקו את ה30 שקלים שעלה סנדביץ׳. אכלנו על יד הבמה ודקות לאחר מכן עלתה סנדרה רינגלר המהממת ועשתה מעין ״מייק אובר״ ל4 נשים ושתי נערות. חלק מהמייק אובר היה מוצלח במיוחד וחלק סתמי ביותר.

עם סנדרה המקסימה

חוויה פחות נעימה חיכתה בלנקום:
אז כפי שציינתי בפוסט על הקיץ, האיפור האהוב עלי הוא עדין- מסקרה, איילינר, BB ושפתון. למרות זאת כל אירוע הביוטי עשה לי חשק לאיפור רציני יותר.
אני בן אדם נורא סטרילי, וחברתי ענבל הפנתה את תשומת ליבי לכך שהמברשות וכל אמצעי האיפור שבהם אופרתי בלנקום לא עברו חיטוי. אז מילא דיילות יופי, אבל ממאפרים מקצועיים?? ציפיתי לקצת יותר.


במהלך השיטוטים נתקלנו בבחורות רבות שהסתובבו עם שקיות מפתות, שהתגלו מאוחר יותר בתור האימים בדוכן של ״קוטקס״.
המבצעים בקוטקס לחלוטין הצדיקו את התור: 1 +1 על כל המוצרים וגם מתנה. בקנייה שלהם: שלישיית לקי נאון או סבון רחצה או שוקולד של מקס ברנר.
נחשו על מה הלכתי 


חלק משלל

בגדול מאוד מאוד נהנתי, ואני בהחלט אשמח לקחת חלק בביוטי בשנה הבאה.
האם הייתן באירוע השנה? מה החוויות שלכן?
SHARE:

2 תגובות

  1. הירוק מנטה מהמם מאוד! והשלישייה חמודה גם אתן וגם הלקים. לגבי לנקום, את השפתון לא חיטאו לפני הנחתו? משונה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הלקים מוצלחים ביותר לטעמי :)
      שנטי, גם לפני השימוש וגם אחרי השימוש לא ראיתי שהוא עבר חיטוי.

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.