יום שישי, 17 במאי 2013

איך נפטרים מאורחים לא רצויים על הפנים?

החודש העור שלי החליט שחזרתי לגיל ההתבגרות.
טוב, לא בדיוק חזרתי, כי בגיל 15 הייתי ברת מזל ולא נזקקתי לגשר בשיניים, ופצעונים בקושי היו.
אבל דווקא עכשיו, כמה שנים טובות אחרי, העור שלי החליט שזה לא יכול לעבור לסדר היום והחליט להעניק לי את הצרות שלחברותי היו לפני שנים.
באמת, גורל אכזר, לא יכלת פשוט לדלג עלי?

כל מיני משחות למינהם מהרופא עור לא עזרו לי והמצב רק הולך ומחמיר.
החלטתי לעשות ניסיון אחרון לפני כדורי הפלא (- ריאקוטן) ופניתי לקוסמטיקאית שלי, שעשתה לי טיפול פנים רציני.
היא המליצה לי על המוצרים של חברת Dermalogica.
חשוב לדעת: החברה לא עושה ניסויים על בעלי חיים! כבר פלוס מאוד גדול.
תכשירי דרמלוג'יקה אינם מכילים מרכיבים שאינם ידידותיים לעור כגון צבעים וריחות מלאכותיים, אלכוהול ושמנים מינרליים הגורמים בדרך כלל לרגישויות בעור.
לחברה המצויינת הזו שמתמחה בעור הפנים יש מגוון "סדרות":

* סדרה של תכשירי בסיס לשמירה על עור פנים בריא

* סדרה לטיפול בעור שמן ובעייתי ובאקנה
* סדרה פרא רפואית לטיפול בעור רגיש
* סדרה יוקרתית למניעה וטיפול בסימני הזדקנות מוקדמת בעור
* סדרה לטיפול בריא ובטוח בפיגמנטציה ובגוון עור לא אחיד
* סדרת הגנה רחבה מפני קרני השמש UVA וUVB
* סדרה לתכשירים מתקדמים לטיפולי גוף וספא
* סדרה לגילוח חלק ובריא יותר

(לכל סדרה יש את הצבע שלה וכך הרבה יותר קל להתמצא במגוון הסדרות)
מכיוון שמוצרי החברה אינם זולים- בלשון המעטה, ויש גם כמובן את הפחד שהם לא יעזרו ושהכסף נזרק לפח, דרמלוג'יקה מציעה קיט מוצרים בגודל מיוחד.
וזה הקיט שלי:

סדרה לטיפול בעור שמן ובעייתי ובאקנה (כולל חמישה מוצרים בגדלים שונים המפורטים בהמשך)




תכשיר ניקוי:
clearing skin wash -50 ml




דברי היצרן: מבוסס על חומצה סליצילית, מסיר עודפי שומן ומפחית פצעונים ע"י דיכוי החיידק הגורם לאקנה. לתכשיר הניקוי אין ריח נעים, אבל הוא בהחלט נסבל ולאחר השטיפה אין זכר לריח.
כשנגבתי את הפנים אחרי שימוש בו העור הרגיש טיפה צמיגי וכלל לא שמן. היה נעים למגע, ונראה ממש נקי!

מסיכה:
sebum clearing masque -22 ml




דבר היצרן: מסיכת חימר מרגיעה לניקוי עמוק, טיהור ועידון של העור. מרגיעה את הדלקתיות ושולטת בארבעת הגורמים העיקריים לאקנה ולמניעת התפרצויות עתידיות שלו.
המסיכה לא מתקשה על העור כמו מסכות חימר רבות אחרות, ולרגעים בכלל שכחתי שיש לי אותה על הפנים.
צריך להישאר עם המסכה 10 דקות (יחסית לא הרבה זמן) ולאחר מכן לשטוף במים חמים. לגמרי הרגשתי את הנקבוביות חוזרות לנשום.

טיפולים ממוקדים:
overnight clearing gel -15 ml




דבר היצרן: ג'ל טיפולי ללילה המנקה את העור, מפחית עודפי חלב (סבום), מחסל את הבקטריה הגורמת לאקנה, מרגיע דלקתיות ומסייע במניעת פצעונים בעתיד.

clearing mattifier -15 ml




דבר היצרן: טיפול פרא- רפואי מקומי בפצעונים, להפחתת ייצור השומן ושליטה בברק המאפיין עור שמן, תוך החלקת מרקם העור והפחתת קמטוטים.
מרקם ג'לי שקוף ומעט צמיגי. בגדול נעים ולא מורגש על העור.

concealing spot treatment -3 ml




דבר היצרן: טיפול נקודתי רב עוצמה, המכיל גופרית מרוכזת לייבוש מהיר של פצעונים, וכן פיגמנט טבעי להסתרת הפצעונים והפגמים בעור.
את הקטנצ'יק הזה הקוסמטיקאית שלי המליצה לשים בבוקר, מתחת למטיפיאר (שמעליו) אבל מכיוון שאני ממש ממש בהירה וה"פיגמנט הטבעי" ממש חום לא אוכל לעשות את זה כי רואים אותו לחלוטין. אולי לכהות עור כן יתאים הסידור הזה. 


את ההבדל המשמעותי אתחיל לראות בעוד כשלושה שבועות (חודש מתחילת הטיפול), כי זה הזמן שלוקח לתאי העור להתחלף.

כבר מעכשיו אני רואה שיפור והפחתה בדלקתיות שהייתה, העור נעים ונקי יותר משהיה, ובגדול- אני מרוצה :)
סיכום:
Dermalogica skin kit
ייצור: ארה"ב
מחיר: 180 שקלים


SHARE:

2 תגובות

  1. היכן אפשר להשיג את הקיט?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רכשתי מקוסמטיקאית, ניתן להשיג גם באתר "סטרוברי":
      http://il.strawberrynet.com/main.aspx

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.