יום רביעי, 29 במאי 2013

אירוע מוצר השנה 2013

ביום שני ה27.5 התקיים אירוע מוצר השנה בסינמה סיטי גלילות.
אני מודה, פספסתי כמעט את כל הכיף של הדוכנים בהתחלה וגם חלק מהסרט שהוקרן בהופעת בכורה ״אבנים כחולות״ אבל היו לי סיבות מוצדקות.
יש לציין שלמרות האיחור הלא ממש אופנתי שלי עובדי מוצר השנה היו אדיבים ונחמדים והכניסו אותי בלי כל בעיה לסרט.
כשהסרט נגמר יצאנו החוצה, שם חיכו לנו תיקים אדומים גדולים (וכבדים!) מלאים בכל טוב במוצרי השנה הנבחרים.


                                                                                      סקרנית שחבל על  הזמן. ברכב


כמובן שאני, סקרנית שכמותי, לא התאפקתי וישר כשהגעתי לרכב שלי כבר פתחתי את התיק, וכמה שמחתי לראות מה הם (חלק מ)מוצרי השנה, כי מבחינתי לכל אחד מהם מגיע.
בחרתי לסקר עבורכן עשרה מוצרים שאהבתי במיוחד:



1) שמפו של ד"ר פישר- הפעם האחרונה שהשתמשתי בשמפו של דוקטור פישר היתה בגיל שנתיים עד 6. מי לא הכיר את ״סרקל״?
אז למרות הזיכרון הפינומנלי שלי לטווח ארוך את התוצאה של השמפו אני לא ממש זוכרת, אבל אם נשפוט לפי התמונות השיער שלי לא היה כזה נורא.
בד״כ אני חופפת בשמפו לשיקום אינטנסיבי (אחרי החלקות למיניהם שהשיער שלי עבר) 
אבל האריזה של השמפו הזה נראתה ממש מפתה ולא יכלתי שלא לנסות אותו.
לאחר החפיפה השיער היה נעים ומריח טוב, אבל חוץ מזה לא ראיתי משהו יוצא דופן. אולי זה בגלל שהשיער שלי זקוק לשיקום היום יומי שלו כדי להיראות חי ומלא ברק. לפחות יש לו ריח טוב :)



                             התוצאות לא איכזבו ולא הפתיעו: כביסה נעימה מאוד למגע, פשוטה, ללא כתמים אבל גם ללא ריח כמעט. 

2) קפסולות של פרסיל- מבחינתי, חדשנות בתחום הכביסה חייבת להיות בתחום התליה, ההורדה או לפחות הקיפול. מישהו חייב כבר להמציא איזה רובוט כזה שיעשה הכל. מה שקורה בתוך מכונת הכביסה שלי זה עניינה בלבד.
אבל כשנחשפתי לפרסומת על הקפסולות של פרסיל יש לציין שזה לגמרי הגניב אותי, וממש חיכיתי לנסות אותן. השימוש באמת היה נוח מאוד, הכביסה יצאה נקייה, נעימה מאוד, אבל לאכזבתי בלי ריח


3) תרסיס מייבש לק של לייף- ניסיתי את תרסיס המייבש של לייף פעמיים, גם על לק של חברת טרינד ברגליים וגם על לק של NYX בידיים.
התרסיס פשוט קפוא! בשניות הראשונות אחרי הריסוס הרגשתי שהאצבעות שלי נטשו אותי ועברו לאלסקה. התרסיס הוסיף מן שכבה מבריקה ודי שומנית (שלא אהבתי במיוחד) מעל שני הלקים, וייבוש ייבוש כליל. מה הכוונה?
מבחינתי עד שלא מצמידים ציפורן לציפורן והלק לא נדבק הוא לא יבש לגמרי. אז אומנם לייבוש מופתי כזה לקחו כ7 דקות, אבל ייבוש בסיסי בהחלט נעשה תוך דקה אחת בלבד.
בגדול- אחלה תכשיר, פשוט צריך לזכור לשטוף ידיים טוב טוב אחר כך.


4) nature valley- אני לא חושבת שנותר אדם שלא מכיר את nature valley, חטיפי הגרנולה של chewy. מה שכן, רוב האנשים לא מכירים את רוב הטעמים, ובד״כ נשארים נאמנים לטעם אחד או שניים. (או שזאת רק אני?)
את הטעמים של שתי החבילות שקיבלתי טרם יצא לי לנסות. (נו בטח, ככה זה כשאני נאמנה לשיבולת שועל ודבש). הטעמים הם:
*שוקולד מריר ובוטנים
*שיבולת שועל מלאה עם שוקולד מריר. 
בדרך כלל החטיפים של נייצ׳ר וואלי כוללים 5 חבילות חטיפים בכל מארז, שבתוך כל חבילה ישנם שני חטיפים. בשונה מהסידרה הרגילה, חטיף ה״שוקולד מריר ובוטנים״ מגיע יחיד בחבילה עם 5 חטיפים במארז.
את האמת, השמות של הרכיבים לא עשו לי חשק לטעום, אבל בשבילכן לקחתי את הסיכון.
הרשמים:
*שוקולד מריר עם בוטנים- חביב, קצת נמס לי בתיק. לא לגמרי השביע...
*שיבולת שועל מלאה עם שוקולד מריר- טעים ומזין. אהבתי מאוד! אחליף בו את הרגיל שלי.
החטיפים גם לא מכילים המון קלוריות, אם זה מפחית קצת את ייסורי המצפון של המנשנשות הכבדות.



5) מייק אפ של רבלון (colorStay)- הדבר השלילי היחיד שאני יכולה לומר על המייק אפ של רבלון הוא שקיבלתי גודל קטן מדי. המייק אפ הזה פשוט גאוני.
אמנם אין לי ניסיון רב במייק-אפים כי אני אוהבת נורא את ה- BB (תכשיר המשלב שלושה מוצרים באחד: מקדם הגנה, קרם לחות ודמי מייק אפ) של גרנייה, אבל המייק אפ של רבלון מצויין מצויין מצויין, והוא בהחלט הולך להיות הרכישה הבאה שלי.
הוא מגיע בשפופרת עם משאבה הנוחה מאוד לשימוש, במצב נוזלי. הצבע שקיבלתי התאים בדיוק לצבע העור שלי (nude 200) ולסוג העור שלי (מעורב). הוא נתן כיסוי לא פחות ממושלם. המייק אפ ממש לא כבד על הפנים וזה הכי כיף שאפשר. בנוסף יש לו מקדם הגנה spf 5. העמידות של המייק אפ בהחלט גבוהה, שמתי אותו ב08:00 עד שעה 19:00 והוא לא זז ממקומו! הBB כבר היה הולך מזמן לעולמו בשעה הזו. 
בהחלט מומלץ!



6) תחבושות אולוויז- לפני כמה שנים עבדתי בקידום מכירות (טוב נו, הדיילות האלה בסופר) והייתי צריכה למכור תחבושות של קוטקס. אמרו לנו מראש, שנשים מתרגלות לסוג אחד ולא עוזבות אותו וממש לא אוהבות לגוון, ולכן נצטרך לעבוד יותר קשה. ובאמת, כל מי שפניתי אליה וסירבה, זה היה בגלל הסיבה שהיא רגילה לתחבושות מסויימות.
אז אני לא יוצאת מהסטטיסטיקה, וגם אני שומרת אמונים לקוטקס.
(למרות שיש לציין שהתחבושות האלה נראות ממש טובות ואיכותיות)



7) מים בטעמים של נביעות- הפיתרון האידיאלי כשצמאים מאוד ובכל זאת רוצים משהו מתוק. לא מכירה אנשים שאחרי ריצה מטורפת מסוגלים לשתות מיץ תפוזים או קולה. מים בטעמים הפיתרון המושלם לזה, עדין, מתוק וטעים. פעם ראשונה שהתנסתי בטעם המשמש, ואהבתי!



8) סדרת רויטליפט לייזר X3 של לוריאל פריז- לצערי (או לשמחתי) עדיין אין לי קמטים והעור שלי כרגע עסוק בלייבש את עצמו לדעת או לחלופין להתמלא בשומן (עור מעורב, אתן יודעות) אז הקרם הזה של לוריאל לא כל כך מתאים לו. הוא אמנם לא שומני מאוד ודווקא נעים למגע ולא כ״כ כבד, אבל פשוט חבל לי לבזבז אותו על הפנים נטולות הקמטים שלי. בגדול הקרם נראה כמו מוצר איכותי של לוריאל ולא סתם הוא זכה לתואר ״מוצר השנה״.
דבר היצרן: 
תכשירי האנטי אייגינג של לוריאל מציגים יעילות כמו טיפול בלייזר נגד קמטים הודות לפורמולה מועשרת בפרוקסילן, לפעילות אנטי אייגינג ב3 רבדים" טיפול בקמטים, מתיחה ומיצוק. 



9) שנדי: בשונה מבני גילי אני ממש לא מחובבות האלכוהול. תנו לי פיוז טי ואני מסודרת. למרות זאת ממש אהבתי את השנדי אבטיח, מתקתק ומרענן, וכולל רק @ אחוז אלכוהול. לטעמי זה הלהיט ההסטרי למסיבות בריכה 



10) שפתוני צ'אבי סטיק של קליניק- בלי קשר למיקומו ברשימה שלי, מבחינתי הצ׳אבי סטיק של קליניק הוא מוצר השנה שלוקח מקום ראשון.שמעתי עליו כל כך הרבה שבחים וכל פעם הבטחי שארכוש לעצמי אחד אבל פשוט לא יצא.הצ׳אבי סטיק הוא בעצם שפתון במגוון צבעים המעניק לחות - בצורת עפרון, כך שהוא נוח מאוד לשימוש וממש ניתן להרגיש בקלות שבסרטוט על השפתיים. הוא לא עמיד במיוחד, ואחרי אכילה ושתייה כבר צריך לחדש אותו. (לאחרונה פותח גם צ׳אבי סטיק משופר, הנקרא ״צ׳אבי סטיק אינסטנס״ שהוא צריך להיות עמיד יותר. אולי בעתיד אתנסה ואביע את דעתי גם עליו :))
אז חוץ מזה שהשפתון בצבע שקיבלתי מדגיש את הרבעים הרוסים שלי, אני די מטורפת עליו. הצבע שלו יפייפה (pudgy peony 15), חי, קייצי ושמח. אני אוהבת!



מה דעתכן? האם המוצרים שבחרתי מתאימים לתואר מוצר השנה? האם יש עוד מוצרים שהייתם מזכים בתואר? (:


* את ההזמנה לאירוע קיבלתי בזכות LEADERS, תודה רבה!
SHARE:

7 תגובות

  1. מתוקה! יפה לך הצ'אבי. תתחדשי ותהני.

    השבמחק
  2. איזה!!! איך מגיעים לאירוע כזה?! =]

    השבמחק
    תשובות
    1. הוזמנתי דרך "לידרס"- https://www.facebook.com/leadersIsrael?fref=ts
      :)

      מחק
  3. איזו צ'אבית ומקסימה! ;)
    בהחלט היה נחמד, נראה שהופסט שלי הרבה יותר חופר לעומת שלך חח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. העיקר שהוא יפה לא פחות!
      היה כיף לראותך :)

      מחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.